Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe meg en concealer i går! Men fy katta så elendig den var. Hundre kr rett i dass. Den billige til HM er jo mye bedre.

Den blir jo helt tørr på huden, og penselen har laget rifter i ansiktet mitt, så i dag ser jeg ikke ut! tror dette er det dårligste produketet jeg noengang har kjøpt!

flere med erfaringer av dette produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og liker den. Har prøvd Touch Eclat også, og jeg synes de dekker like bra, og konsistensen til L'oreal liker jeg godt, men bruker den over HR Magic Concealer da, eller som touch up utover dagen :)

Skrevet
Jeg har den og liker den. Har prøvd Touch Eclat også, og jeg synes de dekker like bra, og konsistensen til L'oreal liker jeg godt, men bruker den over HR Magic Concealer da, eller som touch up utover dagen :)

Men hva tror du jeg gjør feil siden den blir stygg på huden min og lager rifter?Jeg har kloremerker i ansiktet pga penselen. Skal man bløte ned den penselen med masse concealer?

Kanskje den er gammel den jeg har kjøpt?

Irriterende...

Skrevet

Jeg har den også, og den er en av de bedre jeg har hatt. Min pensel er myk, så kanskje du har fått en gammel, ja? Feilproduksjon? Du får gå å bytte den :)

Skrevet

Min er også helt myk, og børsten er kliss lik Touch Eclat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...