Gå til innhold

Edderkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være jeg spurte om dette i fjord, men jeg prøver igjen...

Bor i ett hus fra 1800-tallet, med jordkjeller. Edderkopper i alle størrelser og varianter synes dette er alpha og omega, og i fjord var det så ille at jeg kun brukte utemøblene med en viss uvilje...

Finnes det noe jeg kan sprøyte rundt omkring for å forhindre edderkoppene i å slå seg ned? Ev. fordrive dem?

Har kun bodd her ett år, og det kan hende at det var ekstra ille i fjord pga det gunstige været (var unaturlig mye veps rundt huset også), men hvis det viser seg at det blir like ille i år, forsvinner mye av gleden med et nydelig hus, og en fantastisk utsikt...

Det verste er de store brune edderkoppene, jeg trodde ikke det fantes så store i Norge. Tidligere var jeg redd for "de store svarte", men det er jo ingenting lenger... I fjord hadde tre store brune forvillet seg inn på badet (som ikke var helt ferdig og som enda ikke hadde fått ordentlig tak), og havnet rundt toalettet. Det var så ekkelt at jeg var helt angstferdig hver gang jeg skulle inn dit i ettertid.

Hvis noen har noen gode råd til meg, hadde jeg satt så umåtelig stor pris på å høre dem! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at det finnes noe slags insektspray som også fungerer på edderkopper, en en slektning har prøvd, med stor suksess! Men dessverre vet jeg ikke hva sprayen heter..

Edderkopper er: :hår:

Gjest Allinara
Skrevet

Dra på felleskjøpet, de har det meste av sånt der. Funker garantert. Vi var plaget av fluer og bodde på gård og spraya hele huset. Funka som gull!

Skrevet

I fjor = forrige året.

Fjord = en fjord, altså vann/sjø.

Skrevet

Tuuuusen takk for svar alle sammen, nå har jeg bestilt Masta Kill, og setter all min lit til den i sommer :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...