Gå til innhold

Hotell

Våken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på kurs i Asker på Thon Hotell Vettre.

Aner ikke hvordan det er, skal ikke dit før til høsten - men fikk beskjed om at det ligger i Asker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere anbefaller jeg Holmen fjordhotell. Vi hadde bryllupsnatten vår der. Hadde vanlig hotellrom, men tror nok de må ha pyntet det litt ekstra (de visste at vi var brudepar). Utrolig deilig dagen etter med frokost på rommet og rusle litt langs sjøen før vi satte nesa hjemover igjen.

Til gjestene ville jeg nok bare brukt gule sider og ringt til de ulike hotellene og undersøkt om de kunne gi noen bra tilbud o.l. Det gjorde vi med hoteller i Drammen. De fleste hoteller er jo helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Vettre passer til kurs/konferanser, jeg ville ikke ha feiret bryllupet mitt der. Leangkollen er også vakkert, men jeg vet ikke hvordan rommene er på verken Leangkollen eller Holmen Fjordhotell.

Scandic hotell ligger ved motorveien, Asker sentrum. Jeg var brudepike i et bryllup der en gang, men personlig ville jeg aldri ha valgt det hotellet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Til bryllups natten ville jeg definitivt valgt Holmen Fjordhotel, det er kjempe fint der.

Til gjestene er det Leangkollen hotel, Vettre eller Scnadic. Og Sem Gjestegård. Er det som finnes i asker.

Sandvika er det Thon Hotels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Scandic er veldig ålreit i forhold til tilgjengelighet (stasjonen med flytog, motorveien) Rommene er ikke kjempefine, men de pusses opp nå(jobbet der tidligere så jeg veit de blir nydelige, bare usikker på hvor langt de har kommet).

Be om å få se et av rommene som slutter på 29 til dere selv hvis dere er innom;) Ellers har de en kjempegod pris hvis dere har NAFmedlemsskap.vet ikke hva prisen er i år, men den var på fra 410-810 for dobbeltrom i fjor

Endret av loren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig fint på Leangkollen, men om man ikke vil være avhengig av bil eller taxi er nok Scandic et bedre valg. Vettre hotell har fine og nyoppussede rom, men ikke samme standard på maten som det Leangkollen har.

Ellers er det veldig koselig på Holmen Fjordhotell. Vettre, Leangkollen og Holmen ligger langt fra tog, og det går sjelden buss. Uansett ville jeg hatt bryllupsnatten på Holmen om jeg skulle ha valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holmen Fjordhotell har et veldig fint SPA. Der kan man kanskje booke sminking osv før bryllupet og behandling/ massasje el.l dagen etter for begge to. De har også boblebad for to i eget rom osv. Eller bare slappe av i basseng osv. Ellers er det viktig å si ifra hvis det er brudepar, selv om man ikke booker brudesuite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...