Gjest Tweek Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg leste denne artikkelen i dag å se å søt den isbjørnen er Den ser ut som bamsen min som jeg har hatt siden jeg var liten.. Nusslig :-D
Gjest DyneTryne Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Idiotisk å lage en link med det bildet og skrive KNUT MÅ DØ, mens i artikkelen står det han får leve IdiotVG som må lyve for å få folk til å lese! Men ja, den var søt!
Gjest Tweek Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 IKke vær sint jeg skulle bare vise bildeeeeeeeeer! Det er dårlig gjort at de vil han sakl dø
Gjest DyneTryne Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg er ikke sinna på deg men på vgs måte å framstille det på forsiden, de lurer jo leserene og de gjorde meg lei meg for knut var søt
Mischa Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Ja jeg orket ikke lese en gang pga overskriften.. den ser helt nusselig ut
punktom Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Og Knut vil som Julius vokse opp til å bli en gammel og gretten sjimpanse. Det skjer med dem alle.
Gjest _Leela_ Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Og Knut vil som Julius vokse opp til å bli en gammel og gretten sjimpanse. Det skjer med dem alle. ← Jeg tror Knut kommer til å bli en gammel gretten isbjørn jeg. Men akkurat nå er han bare fryktelig søt.
punktom Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Jeg tror Knut kommer til å bli en gammel gretten isbjørn jeg. Men akkurat nå er han bare fryktelig søt. ← Tiden vil vise. Foreløpig har vi vel bare kjennskap til et søtt lite kjendisdyr, og det søte lille dyret endte opp som en sur og gretten gammel sjimpanse.
Gjest lazuli Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Og Knut vil som Julius vokse opp til å bli en gammel og gretten sjimpanse. Det skjer med dem alle. ← Hm...her lukter det generalisering...
Gilette Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 thihi, en isbjørnbaby ved navn KNUT Søtere blir det faktisk ikke!
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 (endret) jeg er helt enig med dyrebeskytelsen. Drep den Endret 22. mars 2007 av Corto Maltese
Fisherman Skrevet 24. mars 2007 #12 Skrevet 24. mars 2007 Ganske typisk av pressen å hive seg over denne historien om isbjørnungen etter i ukesvis å ha skremsel om global oppvarming. Det virker som om man ikke kan redde isen de fleste isbjørnene er avhengige av, og da er det jo greit å redde en isbjørnunge, som vokser opp som flaskebaby i en dyrehage. Den vil jo aldri kunne greie seg ute i naturen, så jeg er litt enig med dem som mener at den må avlives.
Gjest DyneTryne Skrevet 24. mars 2007 #13 Skrevet 24. mars 2007 jeg er helt enig med dyrebeskytelsen. Drep den ← Det er alltid så fint når mennesker tror de har makten til å bestemme over andre skapningers liv og død.
Maryell Skrevet 25. mars 2007 #14 Skrevet 25. mars 2007 Men bestemmer vi ikke like mye når vi flasker opp en isbjørnunge for at den skal overleve? I naturen ville den jo dødd... Misforstå meg rett, jeg vil ikke at Knut skal avlives. Men det er klart at det er jo ikke den mest gunstige situasjonen for ham å vokse opp i. Håper uansett det går bra med ham.
Gjest DyneTryne Skrevet 25. mars 2007 #15 Skrevet 25. mars 2007 Det er bedre å hjelpe et dyr til et bedre liv enn å drepe det iallfall. Tror han får det bra, han har sikkert mange dyrepassere som er glad i der og passer på.
mysan Skrevet 26. mars 2007 #16 Skrevet 26. mars 2007 han ville uansett aldri fått et "normalt" liv i en dyrehage, så hvorfor det skal være ekstra ille at han har nær kontakt med mennesker nå, skjønner jeg ikke helt. Ellers finnes det nok av eksempler på dyr som har levd nær mennesker og er tilbakeført til et normalt liv blant "sine egne", det er ingen umulighet det forsåvidt. De lyktet med Julius også, han ble like gretten og sinna som alle andre hannsjimpanser i vill tilstand. Det finnes også dyr som har det helt fin sammen med mennesker hele livet igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå