Badlands Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Hei! I forbindelse med gave til venninne lurer jeg på om noen her inne har vært på hudpleiesalong i Trondheim. Er på utkikk etter et fint sted med flinke folk. Noen som har erfaringer?
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 De på torget er kjempe flinke da... Kjøpte gavekort til venninda mi til jul på H2 hudpleie, men det var ikke noe å skryte av kunne hun fortelle.
Virgo35 Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Styr unna H2! Venninna mi fikk DEN kjempereaksjonen (hovent ansikt) etter å ha vært der! Vi tok time sammen, men ingen av oss ble særlig fornøyd (- og spes. ikke venninna mi!) Jeg tror jeg skal satse på Bentes neste gang! De har produkter det ikke lukter saueull av (som Skincode) + at de har vært lenge på markedet. Cabina (Olavskvartalet) er jo også et alternativ, men jeg vil styre unna hvis de kun fører Skincode-produkter...
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har kun vært på Solsiden Spa (Bentes), men var i hvert fall veldig fornøyd. Flinke, proffe folk, og veldig fint og avslappende sted. Du kan også få med opphold i spa-avdelingen relativt billig (badstu og massasjebad).
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Cabina er dårlige... Det hører til H2, og de fører det samme som H2 kjeden. Har du sett dama som eier Cabina hadde du ledd deg ihjel. Makan...
Virgo35 Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Ok, da styrer vi unna Cabina også! De hadde andre merker før, men plutselig skiftet de ut til den grusomme ovennevnte! Tok forresten manicure på Cabina en gang, og den ble jeg fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå