Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Okei, jeg vet fornavnet og bilreg.nummeret Men hvordan skal jeg få vite resten uten at jeg spør mr.deilig selv?
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Om du vet sånn ca hvor han bor, kan du jo sjekke gule sider på fornavn og adresse Så er det jo bare å eliminere. Synd hvis det er 150 "Per Hansen" i området, da
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Om du vet sånn ca hvor han bor, kan du jo sjekke gule sider på fornavn og adresse Så er det jo bare å eliminere. Synd hvis det er 150 "Per Hansen" i området, da ← Aner ikke hvor han bor jeg Jeg ser han hver dag, men ikke søren om jeg spør han
cand.intet Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Burde du ikke da heller legge en slagplan for hvordan du kan bli bedre kjent med han? Så får du nok vite etternavnet etter hvert.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Aner ikke hvor han bor jeg Jeg ser han hver dag, men ikke søren om jeg spør han ← Da synes jeg faktisk at du skal være tøff og spørre om han har lyst til å ta en kopp kaffe (går ut fra at dere ser HVERANDRE hver dag, slik at han også vet hvem du er) Jeg hadde likt det, og det verste du får høre er "det passer ikke", eller "jeg har kjæreste" Om dere jobber sammen, kan du kanskje slenge deg ned på samme bord i kantina, evt. spørre noen du vet han kjenner om hva etteravnet hans er . Regner med at du ikke bare vil vite navnet hans, men litt mer kanskje
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 ringe biltilsynet og sjekke hvem bilen er reg på, stemmer fornavnet med det du har er det jo greit da
punktom Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Hadde du vært mann ville du blitt kalt en stalker.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Hadde du vært mann ville du blitt kalt en stalker. ← Det var derfor jeg foreslo å snakke med fyren i stedet
Gjest Persille Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Sjekk i Brønnøysundregisteret under heftelser på motorkjøretøy. Tast inn reg.nr. og dersom det er heftelser på bilen så får du også opp navn.
Daiquiry Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 Bare ring til politiet, 02800, og si at du har vært så uheldig å dunket borti bilen, og at du gjerne vil gjøre opp for deg, da får du navn, adresse og telefonnr...
Gjest HI Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 Bare ring til politiet, 02800, og si at du har vært så uheldig å dunket borti bilen, og at du gjerne vil gjøre opp for deg, da får du navn, adresse og telefonnr... ← Jeg må le av dere. Jeg har sjekket med Brønnøysundsregistret, ingen heftelse på bilen gett...Men... Jeg har snakket med han Så det ordner seg nok
Daiquiry Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Så fint!!! håper det klaffer!!!!lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå