Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 23. mars 2007 #21 Skrevet 23. mars 2007 Bare et lite sidespor, er dyresex forbudt?? Vet at å voldta dyr, og tvinge dem til noe de ikke vil, er dyremishandling. Men hvis en dame kler seg naken, og en hund tar henne bakfra, og begge to er med på det, er det da forbudt??? Bare lurer...........
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #22 Skrevet 23. mars 2007 Nei. Det er kun den delen av dyresex som kan påføre dyret “unødig smerte og ubehag fysisk eller psykisk” som er ulovlig. Så slik som du beskriver, eller ikke stoppe en hund som får det for seg at han skal vaske deg grundig nedentil er ikke ulovlig.
Cognizance Skrevet 23. mars 2007 #23 Skrevet 23. mars 2007 Storfe insemineres ved at veterinæren stikker hele hånda inn mot livmora. Tror det skal være rimelig små dyr det er snakk om før dyreplageri blir en faktor. Dette er bare et utrolig sterkt tabu, det er det som skaper motstand, ikke hensyn til dyrene.
Gjest Sexy Skrevet 23. mars 2007 #24 Skrevet 23. mars 2007 Tror det skal være rimelig små dyr det er snakk om før dyreplageri blir en faktor. Å pule en sau skal visstnok være definert som dyreplageri, ettersom det kan ødelegge den innvendig.
Gjest lurven Skrevet 23. mars 2007 #25 Skrevet 23. mars 2007 å pule dyr er i mange tilfeller ikke dyremishandling, men personlig synes jeg det er veldig ekkelt, hadde dumpa dama jeg da, så kunne hun fortsatt med doggy et annet sted!
CoolDuckie Skrevet 25. mars 2007 #26 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Å pule en sau skal visstnok være definert som dyreplageri, ettersom det kan ødelegge den innvendig. ← Tvilsomt, høner derimot.... CD Endret 25. mars 2007 av CoolDuckie
CoolDuckie Skrevet 25. mars 2007 #27 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Storfe insemineres ved at veterinæren stikker hele hånda inn mot livmora. Tror det skal være rimelig små dyr det er snakk om før dyreplageri blir en faktor. Dette er bare et utrolig sterkt tabu, det er det som skaper motstand, ikke hensyn til dyrene. ← Endelig en fornuftig stemme i all moralismen om at dette handler om dyreplageri. Dyresex finnes. Dersom en kvinne lar en hund slikke seg, eller dersom en hund hopper på henne bakfra, er det da å tvinge et dyr til noe? Tviler på at Fido lider overlast. Synes dette er helt ok. Derimot er det noe annet dersom menn boller dyr. Det er jeg motstander av. CoolDuckie Endret 25. mars 2007 av CoolDuckie
Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #28 Skrevet 25. mars 2007 Jeg ville kanskje ikke satset på en som hadde drept den forrige dama si i affekt eller noe i den duren, men en forholdsvis harmløs drapsmann hadde fått innpass hos meg leeeeenge før en lokal bonde som lekte seg med sauer, katter og geiter i kjedelige stunder
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2007 #29 Skrevet 25. mars 2007 Jeg ville kanskje ikke satset på en som hadde drept den forrige dama si i affekt eller noe i den duren, men en forholdsvis harmløs drapsmann hadde fått innpass hos meg leeeeenge før en lokal bonde som lekte seg med sauer, katter og geiter i kjedelige stunder ← Og når du ligger drept, av din nye venn, så kan vi jo trøste oss med: "jaja, han var jo harmløs, bedre det enn at en bonde lekte med dyrene sine".......
Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #30 Skrevet 25. mars 2007 Og når du ligger drept, av din nye venn, så kan vi jo trøste oss med: "jaja, han var jo harmløs, bedre det enn at en bonde lekte med dyrene sine"....... ← Det finnes jo flere forskjellige tryper drapsmenn enn det finnes menn som har sex med dyr. Enten gjør du noe seksuelt med bikkja - eller så gjør du det ikke. Hadde jeg truffet en fyr som hadde skutt en pedofil mann fordi han tok han på fersken i å voldta datteren hans ville jeg i grunn tro at jeg ville møtt han med forståelse. Kunne sikkert funnet på å gjøre noe liknende selv. Synes det er forskjell på et slikt drap og å hogge ned bestemor og bestefar med kniv fordi man ikke fikk en hundrelapp til bussen...
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2007 #31 Skrevet 25. mars 2007 Det er kanskje en del jenter som fantaserer litt om Passop, han skryter garantert ikke av hvem han har pult...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #32 Skrevet 26. mars 2007 Det er kanskje en del jenter som fantaserer litt om Passop, han skryter garantert ikke av hvem han har pult... ← Hadde dama mi sagt at hun hadde latt en hund humpe i vei på seg, så tror jeg at jeg hadde dånt av kåthet..... Snakker ikke om å tvinge en hund, men som noen nevner ovenfor, at man kler seg naken og stiller seg på alle fire, og lar Fido få slippe til..... Og ja, jeg er nok syk i hodet, men samtidig veldig snill også da.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå