Gjest En ukjennt Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hvordan ville du reagere hvis du fikk vite at dama de hadde vært med på dyresex frivilligt?
Gjest DyneTryne Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Først hadde jeg stusset over når jeg ble bi, etter det hadde jeg blitt eitrende sinna!
Hu i Svingen Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Først hadde jeg stusset over når jeg ble bi, etter det hadde jeg blitt eitrende sinna! ← Fiffig!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Kommer mye an på typen dyresex. Jeg ville neppe forblitt i (og forhåpentligvis aldri innledet) et forhold med noen som synes dyremishandling var akseptabelt, men enkelte former for dyresex ser jeg ikke bort fra at jeg kunne tolerert som en merkelig greie i fortiden.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Kommer mye an på typen dyresex. Jeg ville neppe forblitt i (og forhåpentligvis aldri innledet) et forhold med noen som synes dyremishandling var akseptabelt, men enkelte former for dyresex ser jeg ikke bort fra at jeg kunne tolerert som en merkelig greie i fortiden. ← å la bikja slikke seg der under er vel ikke dyremishandling. dessuten er fortid fortid!
FantasDick Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Jeg hadde blitt veldig sint, og kvalm! Jeg er veldig imot zoofili, så jeg hadde nok ikke taklet at kjæresten hadde gjort det.
Gilette Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Jeg hadde blitt veldig sint, og kvalm! Jeg er veldig imot zoofili, så jeg hadde nok ikke taklet at kjæresten hadde gjort det. ← Skriver under på denne! Hadde ikke kommet til å godtatt det, så bagen hadde nok blitt pakka rimelig fort om kjæresten min hadde en slik fortid!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 å la bikja slikke seg der under er vel ikke dyremishandling. dessuten er fortid fortid! ← Nettopp, og det var omtrent slikt jeg siktet til når jeg skrev at noen former er det mulig at jeg hadde "godtatt". (Men at fortid alltid er fortid er jeg ikke enig i, men det er en helt annen diskusjon )
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Først hadde jeg stusset over når jeg ble bi, etter det hadde jeg blitt eitrende sinna! ← Du fikk sagt det sæxy.
Trampe Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Jeg tåler mye, ser på meg selv som fordomsfri og vil prøve ut mye, men et sted går grensa. Man har ikke sex med uskyldige vesener som ikke kan motsette seg handlingen.
Gjesten29 Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 Jeg hadde aldri snakket mer med vedkommende. Overgrep.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Jeg tåler mye, ser på meg selv som fordomsfri og vil prøve ut mye, men et sted går grensa. Man har ikke sex med uskyldige vesener som ikke kan motsette seg handlingen. ← Hvis hun ligger på alle fire og "Bonzo" labrador håpper rett på, hvor mener du motsette seg kommer inn i bildet?
Liskat Skrevet 22. mars 2007 #14 Skrevet 22. mars 2007 Jeg hadde blitt veldig sint, og kvalm! Jeg er veldig imot zoofili, så jeg hadde nok ikke taklet at kjæresten hadde gjort det. ← Nei, fy, jeg ville ikke klart å tenke på personen uten å brekke meg etter noe slikt...
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #15 Skrevet 22. mars 2007 Sexualitet er en merkelig ting, samme hvor stor pøbel et menneske har vært kan det tilgis, det være seg alt fra drap til nasking i butikker, men gjelder det sex skulle man enkelte ganger tro det handlet om 5 kriger på en gang. Det viker som det er bedre å drepe en person enn å være med på sex som avviker litt fra normalen, eller bare det å ha sex kan være ille nok om det var før "min" tid. For pokker, ta dere sammen
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #16 Skrevet 22. mars 2007 Sexualitet er en merkelig ting, samme hvor stor pøbel et menneske har vært kan det tilgis, det være seg alt fra drap til nasking i butikker, men gjelder det sex skulle man enkelte ganger tro det handlet om 5 kriger på en gang. Det viker som det er bedre å drepe en person enn å være med på sex som avviker litt fra normalen, eller bare det å ha sex kan være ille nok om det var før "min" tid. For pokker, ta dere sammen ← "aviker litt fra normalen" ? når man har sex med dyr???
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Sex med dyr er avskyelig og burde straffes.Likevel er jo sex med barn det verste!
Gjest Sexy Skrevet 22. mars 2007 #18 Skrevet 22. mars 2007 Ville nok fått mindreverdighetskomplekser hvis det var med en hest
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #19 Skrevet 23. mars 2007 Det var mye snakk om et par venninder som hadde hatt seg med hunden til hu ene, men nå er det ikke mer snakk om. Så om hun ikke fortsetter med det, er det vel mulighet for å tilgi.
Gjest Hufsa Skrevet 23. mars 2007 #20 Skrevet 23. mars 2007 Det var mye snakk om et par venninder som hadde hatt seg med hunden til hu ene, men nå er det ikke mer snakk om. Så om hun ikke fortsetter med det, er det vel mulighet for å tilgi. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå