Gå til innhold

Dyresex

Fremhevede innlegg

Gjest En ukjennt
Skrevet

Hvordan ville du reagere hvis du fikk vite at dama de hadde vært med på dyresex frivilligt?

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Først hadde jeg stusset over når jeg ble bi, etter det hadde jeg blitt eitrende sinna!

Skrevet
Først hadde jeg stusset over når jeg ble bi, etter det hadde jeg blitt eitrende sinna!

Fiffig!

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer mye an på typen dyresex. Jeg ville neppe forblitt i (og forhåpentligvis aldri innledet) et forhold med noen som synes dyremishandling var akseptabelt, men enkelte former for dyresex ser jeg ikke bort fra at jeg kunne tolerert som en merkelig greie i fortiden.

Gjest Gjest
Skrevet
Kommer mye an på typen dyresex. Jeg ville neppe forblitt i (og forhåpentligvis aldri innledet) et forhold med noen som synes dyremishandling var akseptabelt, men enkelte former for dyresex ser jeg ikke bort fra at jeg kunne tolerert som en merkelig greie i fortiden.

å la bikja slikke seg der under er vel ikke dyremishandling.

dessuten er fortid fortid! :ler:

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig sint, og kvalm! Jeg er veldig imot zoofili, så jeg hadde nok ikke taklet at kjæresten hadde gjort det.

Skrevet
Jeg hadde blitt veldig sint, og kvalm! Jeg er veldig imot zoofili, så jeg hadde nok ikke taklet at kjæresten hadde gjort det.

:klappe: Skriver under på denne! Hadde ikke kommet til å godtatt det, så bagen hadde nok blitt pakka rimelig fort om kjæresten min hadde en slik fortid!

Gjest Gjest
Skrevet
å la bikja slikke seg der under er vel ikke dyremishandling.

dessuten er fortid fortid! :ler:

Nettopp, og det var omtrent slikt jeg siktet til når jeg skrev at noen former er det mulig at jeg hadde "godtatt".

(Men at fortid alltid er fortid er jeg ikke enig i, men det er en helt annen diskusjon ;))

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Du fikk sagt det sæxy.

Skrevet

Jeg tåler mye, ser på meg selv som fordomsfri og vil prøve ut mye, men et sted går grensa.

Man har ikke sex med uskyldige vesener som ikke kan motsette seg handlingen.

Skrevet

Jeg hadde aldri snakket mer med vedkommende. Overgrep.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tåler mye, ser på meg selv som fordomsfri og vil prøve ut mye, men et sted går grensa.

Man har ikke sex med uskyldige vesener som ikke kan motsette seg handlingen.

Hvis hun ligger på alle fire og "Bonzo" labrador håpper rett på, hvor mener du motsette seg kommer inn i bildet?

Skrevet

:Nikke:

Nei, fy, jeg ville ikke klart å tenke på personen uten å brekke meg etter noe slikt...

Gjest Gjest
Skrevet

Sexualitet er en merkelig ting, samme hvor stor pøbel et menneske har vært kan det tilgis, det være seg alt fra drap til nasking i butikker, men gjelder det sex skulle man enkelte ganger tro det handlet om 5 kriger på en gang. Det viker som det er bedre å drepe en person enn å være med på sex som avviker litt fra normalen, eller bare det å ha sex kan være ille nok om det var før "min" tid.

For pokker, ta dere sammen

Gjest Gjest
Skrevet
Sexualitet er en merkelig ting, samme hvor stor pøbel et menneske har vært kan det tilgis, det være seg alt fra drap til nasking i butikker, men gjelder det sex skulle man enkelte ganger tro det handlet om 5 kriger på en gang. Det viker som det er bedre å drepe en person enn å være med på sex som avviker litt fra normalen, eller bare det å ha sex kan være ille nok om det var før "min" tid.

For pokker, ta dere sammen

:forvirret:

"aviker litt fra normalen" ? når man har sex med dyr??? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Sex med dyr er avskyelig og burde straffes.Likevel er jo sex med barn det verste!

Skrevet

Ville nok fått mindreverdighetskomplekser hvis det var med en hest :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var mye snakk om et par venninder som hadde hatt seg med hunden til hu ene, men nå er det ikke mer snakk om.

Så om hun ikke fortsetter med det, er det vel mulighet for å tilgi.

Gjest Hufsa
Skrevet
Det var mye snakk om et par venninder som hadde hatt seg med hunden til hu ene, men nå er det ikke mer snakk om.

Så om hun ikke fortsetter med det, er det vel mulighet for å tilgi.

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...