Anthea Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 tja, overskriften taler vel for seg selv Trenger en ny en, men har ikke råd å kjøpe en dyr en nå...
Rexina Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har prøvd litt av hvert når det kommer til foundation, men forelsket meg helt i den nye fra Nivea, Ideal Finish. Den er så perfekt at det MÅ være en hake ved den.. Den koster 134 (kanskje det finnes tilbud noe sted siden den er helt ny), kommer i naturlige farger, dekker alt, og jeg mener ALT(!), og er olje-fri og tetter ikke til porene. Og huden blir myk og det føles heller ikke ut som om du har på foundation, som veldig mange av de andre billigmerkene kan gjøre. Du kan lese mer her.
Rexina Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Kunne ikke fikse at linken kom rett inn på produktet, så du må inn på produkter, så kosmetikk, og så ser du den på topp tre lista
Gjest Deception Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Hva med en av L'Oreal sine? Perfect Match skal visstnok være veldig god.
Debra Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 billig foundation er full av mineralolje og lanolin, og parafin (paraben) som kke er bra. utfallet er tilstoppet hud, acne og overprod av talg. s kjøp en god , dyr som du har lenge.
Rexina Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Ser ingenting av det i den foundation jeg anbefalte i alle fall: Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Dimethicone, CetylPEG/PPG-10/1 Dimenthicone, Sodium Chloride, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Lauroyl Lysine, Methyl Methhacrylate Crosspolymer, Nylon-12, Talc, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Sodium Polystyrene Sulfanate, Dimethicone Crosspolymer, Disteardimonium Hectorite, Butylene Glycol, Dimethiconol, Sodium Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Carbonate, Sodium Sulfate, Potassium Sorbate, BHT, Diazolidinyl Urea, Parfum, [+/- (Cl 77891, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77007)]
Gjest Deception Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Man kan ikke kategorisk si at "billig=dårlig" og "dyr=bra" på den måten. Mange parfymerimerker bruker akkurat de samme ingrediensene i produktene sine som de billigere merkene gjør.
Anthea Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2007 Takker for svar!! Jeg har prøvd litt av hvert når det kommer til foundation, men forelsket meg helt i den nye fra Nivea, Ideal Finish. Den er så perfekt at det MÅ være en hake ved den.. Den koster 134 (kanskje det finnes tilbud noe sted siden den er helt ny), kommer i naturlige farger, dekker alt, og jeg mener ALT(!), og er olje-fri og tetter ikke til porene. Og huden blir myk og det føles heller ikke ut som om du har på foundation, som veldig mange av de andre billigmerkene kan gjøre. Du kan lese mer her. ← Ja den såg eg reklame for her en dag, så eg tenkte faktisk på om eg skulle prøve den! Kanskje eg ska ta en sjans på den! billig foundation er full av mineralolje og lanolin, og parafin (paraben) som kke er bra. utfallet er tilstoppet hud, acne og overprod av talg. s kjøp en god , dyr som du har lenge. ← Bruker H.Rubinstein Color Clone til vanlig, begynner å bli tom.. men vil og ha en som er litt mer dekkende til kveldsbruk. Og når lommeboken er litt slunken for tiden, så får investeringen vente litt, dessverre...
Rexina Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg vil bare si at den Nivea Foundationen holder virkelig mål: Nå har jeg jobbet med russebilen i et bilverksted siden kl. 16 og fram til nå. Har svetta, stressa og blitt skitten av olje, maling og alt som er! Maskaraen har rent, håret ser helt j****** ut og leppene og hendene har sprukket opp, men foundationen sitter helt perfekt, og huden er myk og ikke fått noe mer kviser eller noe. Dette er min nye favoritt foundation fra nå av! Endret 21. mars 2007 av Rexina
muesli Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 eg har endeli funnet 2 foundationer som eg synest er bra. Maybelline sin dream matte mousse foundation: den liker eg å bruke på dagen, for den er så lett å ta på, tar mindre tid synest eg. og når eg skal på fest så liker eg å bruke L'Oreal sin true match. synest den er litt bedreå bruke på kveldstid, og at den jevner ut fargen i huden litt mer en den andre.
Cottoncandy Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Ble litt nysgjerrig på den nivea foundationen du snakker om, Rexina. Men lurer på om den er noe for tørr hud?
Rexina Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 Det står at den passer alle hudtyper.. Jeg har tørr hud og den er fin på meg, og tørker ikke ut huden min, men den er ganske matt da.
Cottoncandy Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 Okei. Alltid gøy å prøve noe nytt uansett, dyr var den jo heller ikke
Mediocre Skrevet 27. mars 2007 #15 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Nå har jeg ikke peiling når det kommer til oljer og ingredienser og sånne ting, men synes Maybelline sine Pure Makeup (litt usikker på navnet) er ganske bra. Lett og fin å ha på Edit: link Endret 27. mars 2007 av Mediocre
Rexina Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 Nå har jeg ikke peiling når det kommer til oljer og ingredienser og sånne ting, men synes Maybelline sine Pure Makeup (litt usikker på navnet) er ganske bra. Lett og fin å ha på Edit: link ← Ja den er god den også. Likte den ikke før for den er så transparent, men hvis man legger den med svamp eller kost, blir den MYE bedre!
taliee Skrevet 27. mars 2007 #17 Skrevet 27. mars 2007 Nivea's foundation, funker den også på "uren" hud (har ikke så mye kviser, men endel røde flekker å røde arr)..? Bruker true match av loreal nå, men i det siste virker den litt mer som en maske, å jeg føler den vises veldig godt.. så ønsker en foundation som dekker mye, men likevell føles naturlig..
Rexina Skrevet 27. mars 2007 #18 Skrevet 27. mars 2007 Den føles naturlig, synes jeg og det kjennes absolutt ikke som om man har på en maske. Om det synes veldig vet jeg ikke 100% for jeg har kjøpt hakket for mørk farge, så det synes jo SKIKKELIG!! Men du kan jo prøve i butikken da Den er non-comogenic, så den skal ikke gi deg mer kviser (har ikke merket noe til det i alle fall ), og den dekker ALT, så huden blir skikkelig fin. Irriterer meg grønn over at jeg har litt feil farge da, men nå har jeg gått over med en selvbruner i ansiktet så forhåpentligvis kan jeg bruke den fra i morgen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå