dront Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Vet det finnes noen øyenskyggetråder her, men synes de fleste gjelder blåøyde. Jeg har brune øyne (- ikke kastanjebrune, bare brune), mørke vipper og bryn, og et slags mellomblondt hår jeg farger gyllenblondt/-brunt. Huden har nok litt gylne (evt gule) toner, i flg fargeanalyser er jeg nok mest et slags høstmenneske. Pleier å velge øyenskygger i brun/brunrosa/champagne/gull/"muldvarp" o.l, men lurer også på om det er andre farger jeg kan kle? Om noen har konkrete farger fra ulike merker er det fint, men også helt generelle tips er bra
gizmoo Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Du burde prøve med en turkis-grønn farge! På noen med brune øyne blir det skikkelig smashing
dront Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Takk for svar -turkisgrønt hørtes skummelt ut, da Men kanskje det kan framheve eventuelle varme toner. Jeg har funnet ut at jeg kler noen mørke turkise klær, så kanskje?
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Til brune øyer er jo alle skarpe farger pent da, og det fremhever øynene. Prøv med 3 farger i litt av den samme nyansen. den mørke ytterst, lyse innerset og helt lysest øverst. Det er en grunn til at vi med blå øyne er sjalu på brune noen ganger ja=)
dront Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 Til brune øyer er jo alle skarpe farger pent da, og det fremhever øynene. Prøv med 3 farger i litt av den samme nyansen. den mørke ytterst, lyse innerset og helt lysest øverst. Det er en grunn til at vi med blå øyne er sjalu på brune noen ganger ja=) ← Har du tips til merke eller palett jeg bør kikke nærmere på? Synes det er vanskelig å bevege meg vekk fra de trygge, naturlige fargene, jeg
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 personlig elsker jeg fargene til Sebastian Trucco, og Isadora:) De kommer med masse fine og skarpe farger Synes isadora sine farger sitter bra om du bruker foundation først Og farge med litt skimmer i er jo penere enn vanlig matt Litt glittrende øyne må vi ha Gå inn på nettsidene deres og se
dront Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 Takk for svar Har god erfaring med IsaDora, så jeg får ta en titt på fler av palettene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå