Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er hundrevis av tråder om bhstørrelser, men jeg lurer på Victorias Secret spesielt. Hvilken størrelse får du med denne, og hvordan er strl i forhold til det du egentlig bruker?

Jeg bruker vanligvis 75A (34A) og det er noen ganger litt for stort, men ifølge VS skal jeg bruke 70DD (32DD) eller 75C (34C). :overrasket: Det kan jo ikke stemme når når 75A noen ganger er for stort. Jeg vet at man går opp en cupstrl når man går ned i omkrets, men fra A til DD virker jo bare helt vilt.

Det jeg lurer på er vel hvor på jordet denne måledingsen er, eller om den stemmer for noen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regnet du ut målet rundt puppene feil?

Når jeg legger inn 30'' rundt kassa og 36'' rundt puppene, får jeg opp forslag på 34E eller 36DD. Det passer forsåvidt på cup-størrelsen, men omkretsen er ganske på jordet.

Jeg har 2 VS-bh'er kjøpt i butikk. De er 34D begge to. Jeg skulle gjerne hatt den i 32, men da hadde de ikke større enn C-cup. Og 34 er for stort, det merket jeg etter å ha brukt den noen dager. Så jeg ville definitivt ikke gått for det største alternativet. (De legger tydeligvis på 5 tommer til målet rundt brystkassen. Mulig det roter til målene?)

Skrevet

Nei, jeg har målt riktig. Har (kun) bher fra VS og alle de er 34A, så jeg skjønner ikke hvor de får DD og C fra.

Har aldri fattet det med å legge til 5 tommer heller. :klø:

Skrevet

Da tror jeg at jeg ville gitt beng i kalkulatoren deres og bestilt en til i 34A. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...