Gjest mela Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Kom med deres erfaringer. Skal få vippene mine farget 11. april. Lurer på om man generelt får bra resultat hver gang eller om noen har noen "skrekkhistorier" hvor det har blitt helt mislykka.
Gjest Elastica Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg farger ofte vippene når jeg tar ansiktsbehandling i salong. Det pleier å bli kjempefint, men ofte ender jeg opp med å bruke mascara jevnlig likevel fordi vippene ikke blir tykkere av permanentfarge. Kanskje du vil synes at det svir litt, men det pleier å gå greit når jeg skyller vekk fargen. Selvom det kan være ubehagelig hvis det begynner å svi, er det verdt det. Ingen skrekkhistorier herfra.
chanell Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Men blir det ikke slik at øyenvipper og øyenbryn etter hvert mister sin opprinnelige farve pga herd behandling av kjemikalier?
Gjest mela Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Men blir det ikke slik at øyenvipper og øyenbryn etter hvert mister sin opprinnelige farve pga herd behandling av kjemikalier? ← Går det når det stadig kommer nye hår da? Takk, Elastica.
Latsekken Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jeg farger håret svart hver tredje uke i fem år nå og tar vippene og bryn i samme slengen med samme fargen, selv om det er fy-fy. Ikkenofarlig. Bare at den fargen sitter igjen på huden dagen etter, så jeg sitter pent hjemme. Har også farget i en hudpleiersalong en gang. Ble pen med en gang, men fargen forsvant ganske fort. Endret 20. mars 2007 av Latsekken
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Farging av vipper og bryn fungerer greit, men ikke bruk hårfarge. Stoffene i en hårfarge kan brenne eller ødelegge huden ved rett teperatur og virketid. Vippefargen de sleger på h&m fungerer helt greit om du bare sitter litt lengre enn det som står skrevet. Og ikke la noen utføre dette på deg som ikke har gjort det før... Det kan svi noe J**** om de ikke gjør det riktig. Så å gå til salong er kanskje det beste første gangen=) Vippene mister ikke farge ved mange behandlinger, men roat til vippene vil bli litt lysere. det vil de fleste merke. Og man kan miste flere vipper enn man har gjort før, men det kommer da nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå