Loevinna Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er da på leting etter et hjørnebord som likner på dette, men som da er bare halvparten av størrelsen - og dermed trekantet... Jeg har sett de i salg før, men nå når jeg prøver å lete på nett etter de, så klarer jeg ikke å finne. typisk! Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt bord?!
Solgudinnen Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er da på leting etter et hjørnebord som likner på dette, men som da er bare halvparten av størrelsen - og dermed trekantet... Jeg har sett de i salg før, men nå når jeg prøver å lete på nett etter de, så klarer jeg ikke å finne. typisk! Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt bord?! ← Er ofte ute og farter med bilen, og da bare MÅ jeg inn i den eller den foretningen for å titte litt. Noe som mannen min ikke bestandig er enig i da. Men det kan være skikkelig spennende å se hva som befinner seg i de forskjellige butikkene. Kjenner du deg igjen? Vi var i Askim en tur, (hadde bare vært der et par ganger før) og plutselig ser vi at det sto møbelringen. Måtte bare inn der en tur. Og der - der var bodet, bordet med stor B. Utslått ble det ganske stort. Men det som gjorde bordet så helt unikt, var hjørnene. Hvert hjørne kunne slås ned, uavhengig av hverandre. Jeg køpte bordet med en gang, og har ikke angret en eneste dag. Så har du Møbelringen i nærheten, så prøv der.
Loevinna Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Er ofte ute og farter med bilen, og da bare MÅ jeg inn i den eller den foretningen for å titte litt. Noe som mannen min ikke bestandig er enig i da. Men det kan være skikkelig spennende å se hva som befinner seg i de forskjellige butikkene. Kjenner du deg igjen? Vi var i Askim en tur, (hadde bare vært der et par ganger før) og plutselig ser vi at det sto møbelringen. Måtte bare inn der en tur. Og der - der var bodet, bordet med stor B. Utslått ble det ganske stort. Men det som gjorde bordet så helt unikt, var hjørnene. Hvert hjørne kunne slås ned, uavhengig av hverandre. Jeg køpte bordet med en gang, og har ikke angret en eneste dag. Så har du Møbelringen i nærheten, så prøv der. ← Jeg tusler gjerne gjennom interiør butikker eller møbelbutikker for å få litt inspirasjon Noe min kjære ikke er fullt så glad for.. Så da lar jeg han heller få drømme seg bort i en el.butikk Møbelringen sine hjemmesider har jeg glemt å sjekke ut.. gjorde det nå,men fant ikke akkurat DET bordet jeg leter etter... Men takk for at du prøvde å hjelpe. Kanskje må jeg ta meg en tur innom slike butikker og høre, er jo ikke sikkert de har alt på nett heller....
Loevinna Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 Skeidar har det. Kennedy bord ← Jaaa!!! Tusen takk Minimi!!! :-D Jeg var jo å lette på skeidar sine nettsider.. men da har jeg tydeligvis oversett det der da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå