India Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 for fire dager siden hadde jeg min aller første ansiktspleie. huden min var veldig irritert, hadde hvite talgklumper og var ganske tørr i ansiktet.. huden min ble renset,dampet og fikk en maske. så ble all dritten i ansiktet mitt klemt ut,forferdelig vondt. talgene ble kuttet opp.. investerte i en md formulations rensemekl, matis ansiktskrem og en md formulations tilleggskrem. så etter å ha brukt 2000 kr for å få pen hud,så har jeg jo ikke det. huden min har jo blitt veldig glatt,men har jo røde flekker i ansiktet og er noe innmari tørr og flasser. dette er jo ikke noe pent.. huden min er veldig fin når jeg har renset og brukt krem,men blir veldig fort tørr,og flasser.. hvor lenge kommer det til å være sånn? når blir huden normal igjen? så jo ut som et norgeskart da jeg var ferdig og hoven rundt øynene.. siden dette er min første ansiktspleie vet jeg ikke så mye om dette. trodde jeg skulle få perfekt hud med en gang jeg..
Nemesis Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Hudpleie er ikke noe hokkus pokkus Smør deg med litt tolmodighet!
Gjest Mayamor Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 En venninne av meg var helt ødelagt i ansiktet sitt en god periode - tom i bryllupet sitt (som hun egentlig shinet seg opp til). De på salongen mente hun begyndte for tett opp i bryllupet (6 uker), men hvorfor de ikke advarte om det da hun begyndte behandlingen er et godt spørsmål... Men hun ble fin på sikt.
Catzy Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Huden min har vært merket av god behandling i ca 1 uke når jeg har gjort det. De første dagene ser det ganske ille ut, men så blir det bedre. Har kanskje ikke gjort det så grundig som deg og Mayamors venninne, men du må nok bare vente litt. Husk å smøre deg godt, og ikke sett i gang med noen hjemmebehandling som kan være litt hard.
Karamba Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Det er ganske normalt at en blir rødflekkete og tørr i huden etter en ansiktsbehandling. Jeg blir alltid det en ukes tid etter en behandling. Du får nok ikke så mye finere hud etter kun en behandling, muligens litt mindre uren hud hvis du er plaget med det. Dersom du renser og pleier huden slik du blir anbefalt og går jevnlig til hudpleie så vil du nok se resultater etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå