snooops Skrevet 22. mars 2007 #21 Skrevet 22. mars 2007 Synes mange av disse klærne så litt "ellos-katalog" ut jeg. Billige og slerkete.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 22. mars 2007 #22 Skrevet 22. mars 2007 Alltid gøy med nye butikker. Var inne på hjemmesiden deres, og så en del fine plagg, så jeg skal absolutt ta meg en tur innom til neste helg når jeg skal til Oslo.
Gjest Purple Skrevet 22. mars 2007 #23 Skrevet 22. mars 2007 Synes mange av disse klærne så litt "ellos-katalog" ut jeg. Billige og slerkete. ← Må si meg litt enig. Har ikke sett i butikken da, bare på hjemmesiden. Kommer sikkert til å stikke innom en gang, men gidder ikke å gjøre det midt i kaoset, så jeg drøyer det nok noen uker
brumma* Skrevet 22. mars 2007 #24 Skrevet 22. mars 2007 Var innom en liten tur i dag og det var virkelig kaos. Syntes de hadde en del fint, men på mange av toppene/trikotene virket stoffet fryktelig tynt og puslete (altså ble de litt formløse, og jeg ser for meg nupper...). Fant noen lekre ting jeg kunne tenkt meg også, men orket ikke milevis med kø til prøverom og kasse. Kommer nok til å ta turen igjen etterhvert!
Mischa Skrevet 22. mars 2007 #25 Skrevet 22. mars 2007 Hadde gledet meg til å ta turen men er så det får vente, men kanskje like greit ettersom jeg ikke er så glad i kaos!
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2007 #27 Skrevet 22. mars 2007 Ligger i grensen 15, tror jeg. I krysset ved butikken Utro og Cubus.
Nella Skrevet 22. mars 2007 #28 Skrevet 22. mars 2007 Kommer i Farmanstredet også. De driver på der nå. I en del av lokalene der meny var før.
Bomull Skrevet 22. mars 2007 #29 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er ikke veldig imponert over det jeg så på nettsiden, men for all del, det kan jo hende jeg blir positivt overrasket
Quirky Skrevet 23. mars 2007 #30 Skrevet 23. mars 2007 Jeg ble skuffet over det jeg så. Billige klær som virkelig så billige ut.
Tulipanpiken Skrevet 23. mars 2007 #31 Skrevet 23. mars 2007 Nå har jeg også vært der! Mye så litt merkelig og billig ut, med grelle farger. Må allikevel si at jeg ble positivt overrasket - masse kule, lange tunikaer / topper i forskjellige farger og i deilig, mykt stoff. Det er en butikk jeg garantert skal tilbake til! Det fineste var en eggeskallsfarget tunika / kjole med en fantastisk fin utrigning med broderier i samme farge på. Vet med meg selv at det er en typisk ting jeg aldri kommer til å bruke, så jeg måtte henge den tilbake med tung hjerte. Jeg ble litt skuffet over tilbehørsavdelingen da. Veskene så skikkelig billige ut, det gjorde i grunn smykkene også (selv om noen av dem var ganske dyre, 100 kroner for tre armbånd).
FashionySara Skrevet 23. mars 2007 #32 Skrevet 23. mars 2007 hmm..jeg kjøpte ikke noe spesielt "fashion"- mer basic..i alle mulige farger.. Men synes det var en FIN butikk og er glad vi har fått den i Oslo..!
Mischa Skrevet 23. mars 2007 #33 Skrevet 23. mars 2007 Jeg ble litt skuffet over tilbehørsavdelingen da. Veskene så skikkelig billige ut, det gjorde i grunn smykkene også (selv om noen av dem var ganske dyre, 100 kroner for tre armbånd). ← Jeg så noen hadde postet et kjede kjøpt derfra på et annet forum, det kostet 100 kr og så veldig billig ut.. ville aldri gitt 100 kr for det! Men men vi får kjøpe tilbehøret vårt et annet sted:)
lillesky Skrevet 24. mars 2007 #34 Skrevet 24. mars 2007 Kommer i Farmanstredet også. De driver på der nå. I en del av lokalene der meny var før. ← Har du sett noe om når de skal åpne?
lillesky Skrevet 24. mars 2007 #35 Skrevet 24. mars 2007 Fant det ut selv. De åpner 29. mars på Farmanstredet. Så kommer det flere nye butikker som perler på en snor (de har som mål å slå H&M): - 24. mai: Bogstadveien - 26 april: Sandefjord
snooops Skrevet 24. mars 2007 #36 Skrevet 24. mars 2007 Fant det ut selv. De åpner 29. mars på Farmanstredet. ← *grue seg til 29. mars*
Shanka Skrevet 24. mars 2007 #37 Skrevet 24. mars 2007 Jeg synes de hadde mye fint der.. Kjøpe en lang topp med silkebelte i midjen i fargen grønn, kjempestilig over tights og lave hvite spisse sko som jeg har! Også kjøpte meg en en lysegul utringet stroppekjole med tilhørende belte i midjen, kjempestilig over tights den også. Begge disse tingene kan også brukes bar på stranden med bikini under! Gleder meg til sommeren nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå