Gjest Purple Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Noen som har vært på en Gina Tricot-butikk noen gang? Jeg har aldri hørt om det, før jeg så en reklameplakat i går og leste om det på KG nå. Hva slags butikk er det egentlig? Pris? Stil? Målgruppe?
Gjest baby-E Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Har vært i den butikken i gøteborg. Syns de har mange stilige, og enkle topper. Ikke veldig dyrt der.
cand.intet Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Har vært på Gina Tricot i Sverige. Klesbutikk, for kvinner i 20- og begynnelsen av 30- åra såvidt jeg husker, helt greie priser. Kanskje såvidt over Vero Moda f.eks. Kjøpte meg en topp der som jeg har vært veldig fornøyd med.
cand.intet Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Har Gina Tricot åpnet i Norge, forresten? Hvor? Kunne godt tenkt meg en tur dit igjen.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Har ikke vært der selv, men hørt at det er noe lignende HM og Zara
Gjest Deception Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Prisene ligger i hvertfall på H&M-nivå, altså billigere enn Vero Moda. De satser hardt på klær i trikotstoff, derav navnet. Mye topper, hettejakker, kjoler osv.
Gjest Purple Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Da må man kanskje ta seg en tur dit etterhvert da...
Nemesis Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Jeg tenker litt sånn Vila/Vero moda/ only lignende klær. Var på den butikken i malmø og de hadde virkelig greie priser
Catzy Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 (endret) På websiden til Gina Tricot står det Gina Tricot åpner 22 mars - Akersgaten 32 / Grensen 15 - i Oslo. Vi er en motekedje for alle kvinner, med nyheter hver uke - året rundt. Velkommen! http://www.ginatricot.com/ - klikk på norsk flagg -> nyheter. Nesten litt skummel side. Prisene er ganske rimelige, og mye ser veldig behagelig ut på bildene. Og jeg som må spare til utenlandsreise... Endret 20. mars 2007 av Catzy
Gjenglemt sykkellås Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Jeg tror jeg gleder meg altså. Jo, jeg gleder meg. Så mye jeg likte på hjemmesiden i hvert fall.
Mischa Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Ååhh jeg kjenner jeg blir helt stressa.. har lyst å dra dit i morgen, men er blitt syk! Dessuten er det sikkert kaotiske tilstander der.. :S og det vet jeg ikke om jeg takler!
Gjest -eline- Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 Åh! De hadde mye fint! ...dumt jeg har shoppeforbud fram til jeg har gått ned i vekt gitt.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Var innom der i dag. Fy søren, for et kaos! En million mennesker og presse og det som verre var. Folk prøvde klær i butikkhjørner og køene var milevis lange. Men det var mye lekkert der. Jeg kjøpte bare en svart kjole (eller trikot som de kaller det.) Det meste kosta 199 kr - eller mindre.
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2007 #14 Skrevet 22. mars 2007 Var innom der i dag. Fy søren, for et kaos! En million mennesker og presse og det som verre var. Folk prøvde klær i butikkhjørner og køene var milevis lange. Men det var mye lekkert der. Jeg kjøpte bare en svart kjole (eller trikot som de kaller det.) Det meste kosta 199 kr - eller mindre. ← Var der i dag jeg også. KAOS ja!! Kjøpte meg en trikot og en genser jeg da
Millis Skrevet 22. mars 2007 #15 Skrevet 22. mars 2007 hm... likte ikke det på hjemmesiden jeg. Minnet meg om dårlig lindex? Kanskje bedre i RL. Ja ja .. jeg bor da ikke i Oslo heller..
Karianne78 Skrevet 22. mars 2007 #16 Skrevet 22. mars 2007 Dette er ingen god nyhet for shoppingelskere. Dårlig kvalitet, billig og masseprodusert. Lite orginalt (alle modellene kommer i grønn/rosa/hvit/svart/blå/rød/grå) og dessuten ganske dårlig design og passform. Tøyet ser "billig ut". Har en grønn tunika derfra. Et baseplagg som fungerer greit. Men med utrolig stygge sømmer. At dette er en butikk som kan sammenlignes med H&M eller Vero Moda er helt feil i mine øyne.
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Dette er ingen god nyhet for shoppingelskere. ← Godt man er forskjellig da. Syns de har mange fine topper der, som absolutt ikke ser billige ut, eller er av noen spesielt dårlig kvalitet. MEN selvfølgelig får man hva man betaler for.
Karianne78 Skrevet 22. mars 2007 #18 Skrevet 22. mars 2007 Godt man er forskjellig da. Syns de har mange fine topper der, som absolutt ikke ser billige ut, eller er av noen spesielt dårlig kvalitet. MEN selvfølgelig får man hva man betaler for. ← Ser at innlegget mitt ble utrolig surt! Det var ikke helt meningen, egentlig.. Virker nok mere irritert på Gina enn hva som faktisk er tilfelle Jeg vil bare få frem at de reklamerer for butikken akkurat som om den er litt av et under. Og på høyde med HM (feil feil feil, det er ordentlig feil i mine øyne) Etter at man har brukt klærne en stund kanskje man har en annen erfaring enn det man trodde man skulle ha... Eller så er det bare jeg som har hatt uflaks. Men en butikk man trengte, det er det vel kanskje ikke?
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2007 #19 Skrevet 22. mars 2007 Ser at innlegget mitt ble utrolig surt! Det var ikke helt meningen, egentlig.. Virker nok mere irritert på Gina enn hva som faktisk er tilfelle Jeg vil bare få frem at de reklamerer for butikken akkurat som om den er litt av et under. Og på høyde med HM (feil feil feil, det er ordentlig feil i mine øyne) Etter at man har brukt klærne en stund kanskje man har en annen erfaring enn det man trodde man skulle ha... Eller så er det bare jeg som har hatt uflaks. Men en butikk man trengte, det er det vel kanskje ikke? ← de toppene jeg kjøpte på gina i gøteborg i sommer er jeg hvertfall superfornøyd med. Mulig kvaliteten varierer litt da, etter hvrdan stoff som er brukt. Om man trengte denne butikken? Ja, syns det var på tide av de fant veien til oslo jeg
Karianne78 Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 de toppene jeg kjøpte på gina i gøteborg i sommer er jeg hvertfall superfornøyd med. Mulig kvaliteten varierer litt da, etter hvrdan stoff som er brukt. Om man trengte denne butikken? Ja, syns det var på tide av de fant veien til oslo jeg ← OK, da bøjer og bukker, og nikker jeg meg - i støvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå