Ireth Carnesir Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Jeg bruker ikke leppestift jevnlig. Men når jeg har brukt det blir jeg veldig tørr på leppene. Finnes det noen bra leppestifter som ikke er uttørrende, men kanskje fuktgivende isteden? Til daglig bruker jeg lebepomade.
Luzi Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 det er kanskje ikke akkurat det du er ute etter, men lypsyl har en mørk lipgloss (med mye farge) som er ganske god:)
Wildy Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har samme problemet, og bruker derfor ikke leppestift i det hele tatt. føler at leppene omtrent skrumper inn de gangene jeg har prøvd ( og det var leppestifter som den oversminka parfymeridama påsto var såååååå fuktgivende....) Så her går det på lyspyl eller gloss de gangene jeg føler for å fjonge meg litt også på leppene.
Luzi Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Det som også hjelper hvis man har en leppestift som man blir veldig tørr på leppene av, er å ta forsiiiiktig en veldig fuktgivende leppepomade over leppestiften. hvis man ikke gnir hardt, så skal det ikke gå utover leppestiften:)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har en fra Clinique som gir masse fukt Men den sitter relativt dårlig på, og er veldig glossy.
Gjest Keycha Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg vil anbefale en lipstick fra Gosh - Pearl Shine lipstick. Er utrolig fornøyd med den og de er ikke dyre heller
Gjest Elastica Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Prøv med en tørr lipliner (f.eks den fra Clinique) og lebepomade. Det gir farge og rammer inn leppene, samtidig som lebepomaden gir fukt.
Gjest Parispoop Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 æ skjønner ikke hva der kvinner skal med leppestift.. Jeg syntes alle kvinner er dielig og d er jo uten sminke dere ble skapt så vakre.
Gjest Deception Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Jeg synes Dior Addict Ultra-shine er veldig behagelige på leppene, men det er jo mer gloss enn leppestift, og de gir ikke så mye farge. Ellers har YSL gode leppestifter hvis du takler at de lukter rose.
ehv61 Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Jasså,Parispoop.Du er fra Kvinesdal?Det er jeg også. Er ikke enig i at alle kvinner er skapt vakre fra naturens side. Da hjelper det godt med sminke.Desuten er det gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå