Gå til innhold

Jenter som må lures i seng

Fremhevede innlegg

Gjest MITO!
Skrevet

Jeg har lagt merke til at jenter som ikke er i forhold, som oftest må lures i seng slik at de slipper å føle seg billige. Dette altså selv om de VIL ha sex.

"Vi drar hjem til deg på nachspiel"

"Hm...javel, men ingenting kommer til å skje"

"Neida!"

Og hva skjer? Jo, de har sex. Whoopsie!

Er det noen som kjenner seg igjen? Er det ofte at ting "bare har skjedd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
"Vi drar hjem til deg på nachspiel"

"Hm...javel, men ingenting kommer til å skje"

"Neida!"

"Okay, jeg blir med inn på rommet ditt, men det kommer ikke til å skje noe altså"

"Okay, jeg kan kle av meg, men det kommer ikke til å skje noe mer altså"

"Lover du at du ringer meg i morgen?"

Endret av punktom
Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Det er kjedelig å planlegge at man skal ha sex.

Sex blir så mye deiligere når man egentlig bare skal "jobbe med en oppgave" sammen eller hva det enn måtte være.

Det gjør det hele mer spennende, at det "egentlig ikke skal skje".

Her ble det mye """""".

Endret av Frøken Titt
Gjest MITO!
Skrevet

Sex blir så mye deiligere når man egentlig bare skal "jobbe med en oppgave" sammen eller hva det enn måtte være.

Her ble det mye """""".

Har du sett den utstoppete elgen jeg har i stuen? VIL du se den? Jeg VET du vil se den :) Når kommer du?

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg har lagt merke til at jenter som ikke er i forhold, som oftest må lures i seng slik at de slipper å føle seg billige. Dette altså selv om de VIL ha sex.

Kanskje vil, men ikke har bestemt seg endelig, eller har litt opptiningstid igjen, eller må ta høyde for at nytt bekjentskap kan bli usjarmerende i forløpet, og derfor stiller med forbehold inntil man er overbevist.

Billighet er ikke et moment når jeg vurderer når jeg evt vil gå til sengs med noen.

Skrevet

Altså, har dere aldri hørt om å spille kostbar? ;)

Skrevet

Jeg kunne vel i og for seg ønske meg at vi kom dithen en dag at kvinner som velger å ha sex med noen ikke skal behøve å være redd for å være "billig".

Situasjonen som beskrives er for øvrig til forveksling lik oppskriften på potensielt katastrofale misforståelser. For hvordan kan man vite at hun egentlig vil ha sex når hun verbalt gir uttrykk for noe annet?

Gjest Parispoop
Skrevet

æ har ikke opplevd dette.. de jeg møter er selvsikre frodige kvinner som liker seg selv og vil ha det gøy. Det gjør dem ikke ledige, for jeg har også hatt samme dame hjem og vi har bare sittet å skravla hele natta

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Har du sett den utstoppete elgen jeg har i stuen? VIL du se den? Jeg VET du vil se den :) Når kommer du?

Hehe, ja men altså... det hadde funka bedre enn å si det rett ut.

Å si det rett ut blir turn-off for meg... Da har jeg allerede sjekka deg ut, "opplevd" deg osv osv oppi hodet mitt og da ble det liksom ikke no moro mer. Det må være en lek. :hoppe:

Som Trampe skriver. Mange spiller nok kostbare, men det er jo en del av leken for min del i allefall. Jeg vet jo godt inni hodet mitt at jeg skal sette meg på'n.

Jeg har en liten thing for elger forresten. :briller2:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Da jegt var singel, møtte mannfolk og sa at jeg ikke ville ha sex med dem så ville jeg ikke det. ;)

Gjest MITO!
Skrevet

Å si det rett ut blir turn-off for meg... Da har jeg allerede sjekka deg ut, "opplevd" deg osv osv oppi hodet mitt og da ble det liksom ikke no moro mer. Det må være en lek. :hoppe:

Som Trampe skriver. Mange spiller nok kostbare, men det er jo en del av leken for min del i allefall. Jeg vet jo godt inni hodet mitt at jeg skal sette meg på'n.

Vet du hva, kjære? Jeg skjønner godt, og jeg har ingenting imot at jenter faktisk liker at ting "bare skjer". Jeg bare synes det er et morsomt fenomen :)

Men tilbake til denne elgen...;)

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Vet du hva, kjære? Jeg skjønner godt, og jeg har ingenting imot at jenter faktisk liker at ting "bare skjer". Jeg bare synes det er et morsomt fenomen :)

høy! pass opp, så du ikke blir anmeldt for voldekt da...

et nei er jo et nnnnttttjjjaaaa...? :overrasket:

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Elgen? Ja, du vet jeg har kjæreste.... Hva tror du om meg??? :frustrert::grine:

Endret av Frøken Titt
Skrevet
Billighet er ikke et moment når jeg vurderer når jeg evt vil gå til sengs med noen.

VELDIG enig i det tentacle skriver her, tanken " jeg er billig om jeg går til sengs med han her" har ALDRI slått meg. ;)

Jeg gjør det jeg vil, og står for det. Om noen andre har et problem med det- ja så er det vel deres problem! :sjarmor:

En annen ting, jeg blir ikke lurt i seng, jeg vurderer som en annen skrev her, hele tiden til jeg tilslutt bestemmer meg for om han er verdt energien ;)

Vi jenter har da vel en viss standard! :sjarmor:

Skrevet

Her ble det mye """""".

Snakker du av erfaring, nå? :sjarmor:

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Snakker du av erfaring, nå?  :sjarmor:

Nja. Noe lignende, ja Mr. JegErForOpptattTilMSN. *snurt* :fryser:

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig enig! Sånn er det meg også, og billig eller ikke har ingenting med saken å gjøre.

Gjest MITO!
Skrevet
VELDIG enig i det tentacle skriver her, tanken " jeg er billig om jeg går til sengs med han her" har ALDRI slått meg.  ;)

Jeg tror deg ikke :)

Jeg gjør det jeg vil, og står for det. Om noen andre har et problem med det- ja så er det vel deres problem! :sjarmor:

Jeg tror deg ikke :)

En annen ting, jeg blir ikke lurt i seng, jeg vurderer som en annen skrev her, hele tiden til jeg tilslutt bestemmer meg for om han er verdt energien ;) 

Vi jenter har da vel en viss standard! :sjarmor:

Ok. Men så på det slik. HANS oppførsel avgjør om du bestemmer deg for om han er verdt det. Det er altså opp til han, sett fra motsatt side.

Gjest MITO!
Skrevet
Elgen? Ja, du vet jeg har kjæreste.... Hva tror du om meg???  :frustrert:  :grine:

Såklart. Vi er uansett for ulike. Du er altfor snill jente for min smak :)

Skrevet
Ok. Men så på det slik. HANS oppførsel avgjør om du bestemmer deg for om han er verdt det. Det er altså opp til han, sett fra motsatt side.

Godt poeng. Slik blir kvinner hjelpesløse ofre uten særlig innflytelse over eget liv, alt som skjer eller ikke skjer kan skyldes på mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...