Wheels4uLC Skrevet 28. mars 2002 #1 Skrevet 28. mars 2002 Hvilke hint gir dere jenter når en gutt viser interesse og du er interressert også? Er dette med i reportuaret? Stå alene (ikke sammen med venninene) å kikke i min retning. Gå forbi og gjør et halveis fall mot meg. Ikke snakke med meg fordi du er like sjenert som meg? Håper på et svar som kan få meg til å forstå.
@lfa Skrevet 28. mars 2002 #2 Skrevet 28. mars 2002 Ikke akkurat sånn jeg er, men det kan jo virke som denne jenta er interessert i deg, da.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Jeg smiler og ser på han. Smil er et av de fineste tegnene man kan vise når man er interessert 😊 Anonymkode: 6a05a...477
Jdz Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg smiler og ser på han. Smil er et av de fineste tegnene man kan vise når man er interessert 😊 Anonymkode: 6a05a...477 Jeg håper virkelig TS ikke har gått og grublet på dette i 20 år... 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Det hadde jo faktisk vært ganske morsomt egentlig 😆. Men også litt trist Anonymkode: 6a05a...477
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Ingenting av dette er sikre tegn på at hun liker deg. Jeg smiler ofte til mennesker, både kvinner og menn, det betyr ikke at jeg er interessert. Dersom jeg gjentatte ganger ser på en mann og smiler, er det et tegn på at jeg liker han. Anonymkode: 34adc...635 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå