Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2007 #61 Skrevet 23. mars 2007 Kanskje du var full? ← Ja, det må jeg ha vært. Jeg som ikke husker å ha vært full engang. ←
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #62 Skrevet 23. mars 2007 Ja. Hvordan kunne jeg glemme det? ← Neid, du var bare yr...
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2007 #64 Skrevet 23. mars 2007 Det var da for lite, må henge i sånn at det blir flere Ikke ← Ja! Kom igjen, chrizzy!
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #65 Skrevet 23. mars 2007 Det var da for lite, må henge i sånn at det blir flere Ikke ← Jo vi prøver Gror ikke gress på allfarvei vet du Herregud
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #67 Skrevet 23. mars 2007 Ja! Kom igjen, chrizzy! ← Nei, det er nå DU/MANNEN kan bli overrasket over at det kommer ut en liten Kevin med skjeve øyne.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #68 Skrevet 23. mars 2007 Lurer på når denne blir slengt inn på ss ← Tenker TS blir kjempeglad når han ser hvor konstruktivt vi ordner på tråden hans. Eller hennes da...
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2007 #69 Skrevet 23. mars 2007 Nei, det er nå DU/MANNEN kan bli overrasket over at det kommer ut en liten Kevin med skjeve øyne. ← Ja, da hadde jeg blitt overrasket. Særlig ettersom jeg ikke kjenner noen med skjeve øyne i det hele tatt. Er det mutasjon man kaller sånt? Eller bare et medisinsk under, hvis to hvite nordmenn får barn og barnet får skjeve øyne? Tenk om det får ett rett og et skjevt? :kgblunk:
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #70 Skrevet 23. mars 2007 Ja, da hadde jeg blitt overrasket. Særlig ettersom jeg ikke kjenner noen med skjeve øyne i det hele tatt. Er det mutasjon man kaller sånt? Eller bare et medisinsk under, hvis to hvite nordmenn får barn og barnet får skjeve øyne? Tenk om det får ett rett og et skjevt? :kgblunk: ← Tenk på at det finnes faktisk de som har fått et barn som har mørk hudfarge, selv om begge er hvite og hun ikke har vært utro. Du kan bare forklare det til mannen, dette skjer ofte kjære Men for 2-3 generasjoner siden var det en mulatt i vår familie, min søster har negerhår, jeg tuller ikke, skikkelig krusete helt lyst negehår (hun kan godt ligne på andre måter også, nå er hun mørk). Da vi var på ferie i Karibien var alle de innfødte helt ville etter henne. Kalte henne for deres hvite neger.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. mars 2007 #71 Skrevet 24. mars 2007 Tenk på at det finnes faktisk de som har fått et barn som har mørk hudfarge, selv om begge er hvite og hun ikke har vært utro. Du kan bare forklare det til mannen, dette skjer ofte kjære ← Ja, det er sikkert noe forskning på det et eller annet sted. Hvis ikke kan jeg jo bare legge inn en artikkel på Wikipedia om det.
Gjest Chrizzy Skrevet 24. mars 2007 #72 Skrevet 24. mars 2007 2.000? Delt på rundt 15-20 år, 1000 pr år, 3 om dagen? Gratulerer med enten et helvetes bra imunforsvar, et assortert utvalg sykdommer, eller en merkelig humor ← Det er forresten bare 0,3 eller 0,5 pr dag Ikke så mye det.
Gjest lurven Skrevet 24. mars 2007 #73 Skrevet 24. mars 2007 Det er forresten bare 0,3 eller 0,5 pr dag Ikke så mye det. ← du ligger jo ikke med hele personen, det er ikke engang 0,3
Gjest Bgood Skrevet 27. mars 2007 #74 Skrevet 27. mars 2007 Hei alle sammen, og takk til de som har svart på min undersøkelse. Jeg må imidlertid si jeg blir skuffet/frustrert hvor usseriøs noen kan opptre i en debatt. DET MÅ DA VÆRE MULIG Å RESPEKTERE TS, Å OM MANN SKULLE HA ANDRE TEMAER, SÅ START EGEN TRÅD FOR DETTE! Hilsen Oppgitt bruker av dette forumet
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mars 2007 #75 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hei alle sammen, og takk til de som har svart på min undersøkelse. Jeg må imidlertid si jeg blir skuffet/frustrert hvor usseriøs noen kan opptre i en debatt. DET MÅ DA VÆRE MULIG Å RESPEKTERE TS, Å OM MANN SKULLE HA ANDRE TEMAER, SÅ START EGEN TRÅD FOR DETTE! Hilsen Oppgitt bruker av dette forumet ← Unnskyld Det var ikke meningen å sabotere tråden din... Endret 27. mars 2007 av Chrizzy
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #76 Skrevet 3. april 2007 Jeg tror jeg har ligget med ca. 2 000 stykker jeg. ← Hæ, er det sant Chrizzy, også synes jeg du småflørta med en annen jente igår. Også jeg som er så dypt avstandsforelsket i deg...The man in the mirror has tears in his eyes.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2007 #77 Skrevet 3. april 2007 Hæ, er det sant Chrizzy, også synes jeg du småflørta med en annen jente igår. Også jeg som er så dypt avstandsforelsket i deg...The man in the mirror has tears in his eyes. ← Småflørta med en jente? Hvor? Når? Tenk på hvor mye erfaring jeg har da Forresten så kan du komme opp i langt fler enn det om du skal prøve deg som Gigolo snart Jeg tror du kan dele det antallet på et tall en eller annen plass mellom 200 og 300, så blir det riktig. Det siste
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #78 Skrevet 3. april 2007 Småflørta ikke du i små bokstaver med Lund på personlige meldinger? Eller husker jeg kanskje feil igjen? Faen svarte, jeg var sikker på at jeg var utlogget ved det forrige bidraget mitt her
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2007 #79 Skrevet 3. april 2007 Småflørta ikke du i små bokstaver med Lund på personlige meldinger? Eller husker jeg kanskje feil igjen? Faen svarte, jeg var sikker på at jeg var utlogget ved det forrige bidraget mitt her ← Nei, altså, jeg betraktet ikke det som flørting. Jeg bare svarte henne. Jeg tenkte at du bare liker å tulle litt jeg
Gjest Gjest_mr. louis_* Skrevet 3. april 2007 #80 Skrevet 3. april 2007 Jada, jeg liker tulling. Yess.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå