Kaffekoppen Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jeg ble inspirert av natron- og hårmasketrådene her inne. Kanskje vi kan dele gode råd her inne, uten fordømmelser? Hva har du prøvd? Hva kan du anbefale, og hva gikk ikke så bra? Selv har jeg lite å bidra med, men jeg håper jeg kan lære mye her inne! (Prøvde bare most banan i håret for mange år siden. Det var ikke lurt, for jeg strevde med å få den ut igjen.) Kom på noe jeg hadde glemt: Jeg prøve natron, men jeg har veldig tynn og ømfintlig hud, så det var ikke noe særlig for meg. Endret 20. mars 2007 av Kaffekoppen
Kaffekoppen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 www.billigbeauty.com ← Takk! Fin side, men jeg skulle gjerne hørt om de personlige erfaringene dere har samlet også!
onyx Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Takk! Fin side, men jeg skulle gjerne hørt om de personlige erfaringene dere har samlet også! ← Spørs om jeg tør dele! Jeg liker godt å bruke oljer (varierer hva jeg har og hva håret trenger) i håret mitt, både som kur og leave-in. Som kur blander jeg balsam, olje og f.eks. honning og lar det sitte i håret så lenge jeg gidder. Skyller ut med lunket vann. De som vil kan alltids bruke shampo om de er redd for rester i håret, men mitt hår er langt og trenger litt ekstra i lengdene.
Gjest Tweek Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Takk! Fin side, men jeg skulle gjerne hørt om de personlige erfaringene dere har samlet også! ← Så vidt jeg vet er det ei på kg som har samlet diverse tips fra sånne som oss
dront Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Ansiktsmaske med avocado og honning er bra Man skal vel ha egg oppi også, men den gangen jeg prøvde det ble det mest klin... Uansett; huden får mye fukt og føles "sterkere" i flere dager, det var i hvert fall min erfaring.
Carmela Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Min personlige hjemmefavoritt er aspirin-maske. Den renser porene innenfra og strammer opp store porer. På www.essentialdayspa.com finner du masse velprøvde utgaver av den. Jeg liker den først og fremst fordi den er så enkel å lage. Men den er ikke natulig da, bare hjemmelaget. Av naturlig hudpleie bruker jeg Dr Hauschka, emu olje og jojoba olje.
Gjest Rosin Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Jeg syns honningmaske er fungerer godt. Huden min føles fast og mettet etterpå.
Kaffekoppen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2007 Det var egentlig hjemmelaget jeg mente. Oppdaget akkurat nå at jeg visst har formulert meg dårlig. Beklager!
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Har en hel perm full som jeg fant på en engelsk side en gang i tiden. skal finne permen og publisere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå