Aquila Skrevet 27. mars 2007 #41 Skrevet 27. mars 2007 Har en type nå som er ganske så stille i senga ja..snufs er ikke så tennende da.Er mye mere tennende å ha sex med mann som stønner litt høylydt også innimellom.Typen min stønner av og til men ikke så mye.Kun nr det går for han kan han lage litt lyd.Har hatt flere typer og alle de andre har vært mye mere høylytt en han ← Har det også sånn... Jeg lager lyd og elsker og snakke under akten også, mens min kjære foretrekker stillhet, med kanskje litt små stønning.... Tror det er bare de små forskjeller som er mellom oss mennesker... Han klager ikke på at jeg lager lyder iallfall, sier bare at han liker det - men man kan liksom ikke tvinge noen til å lage lyd heller liksom... Kjipt, men ubetydelig i den store sammenhengen
Gjest *Tara* Skrevet 27. mars 2007 #42 Skrevet 27. mars 2007 Jeg også, var riktignok nesten 6 år første gangen da. Men de ble allikevel enda bedre når jeg lot lydene komme og ikke holdt igjen. Bare prøv! Skjønner at mannen din synes det er turn-off med jenter som bare later som når de lager lyder. Oss andre, som ikke klarer å holde igjen, eller ikke ser vitsen med det, opplever ikke at menn synes det er turn-off akkurat... Heller motsatt, de elsker å få tydelig bevis på at de gjør det "riktig". Det forhindrer ikke at orgasmene dine kan bli enda bedre om du ikke kveler lydene. De er der sikkert og bare venter på å få slippe ut! Kan det være at du holder igjen fordi du tror det vil være turn-off for mannen din om du lager lyd? ← Nei, nei .. jeg har hatt et aktivt sexliv i mange år før jeg traff mannen min .. men høylydt stønning er ikke min greie .. Hadde følt meg alldeles teit ... Mannen ser med en gang jeg får orgasme ... noe han faktisk aldri merket med tidligere kvinner ... fordi de stønnet så vanvittig at han bare var sikker på at det måtte være skuespill. En gang måtte han be en jente holde kjeft for hun hylte sånn at hun vekket hele huset ... da bodde han hjemme hos mor og far Noen er stille og noen er høylydte - sånn er det bare ...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2007 #43 Skrevet 14. april 2007 Jeg stønner og skriker, og har alltid gjort det. De jeg har vært sammen med har likt det, selv om jeg vekker nabolaget. Det har hendt at de har smelt igjen vinduene sine. Det jeg ville komme frem til, er at jeg har også kommet uten å lage lyd, når noen har sittet i nabo rommet etc. Og de orgasmene som kommer når jeg skriker er mye sterkere enn når jeg er stille. Tror det handler litt om å slippe kontrollen litt... Gi den til den du elsker
Gjest koosejenta Skrevet 14. april 2007 #44 Skrevet 14. april 2007 Jeg stønner og skriker, og har alltid gjort det. De jeg har vært sammen med har likt det, selv om jeg vekker nabolaget. Det har hendt at de har smelt igjen vinduene sine. Det jeg ville komme frem til, er at jeg har også kommet uten å lage lyd, når noen har sittet i nabo rommet etc. Og de orgasmene som kommer når jeg skriker er mye sterkere enn når jeg er stille. Tror det handler litt om å slippe kontrollen litt... Gi den til den du elsker ← Enig med deg,det går ann å være stille men orgasmene blir ikke så sterke da,jeg stønner og lager lyder
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2007 #45 Skrevet 14. april 2007 Jeg valgte faktisk kjæreste på bakgrunn av at han uttrykte seg verbalt i senga. Ikke noe er så ille som en som bare holder kjeft... det må være lyd skal det være sexy! Blir ikke skikkelig kåt uten det!
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 15. april 2007 #46 Skrevet 15. april 2007 Hmm..jeg er den som liker lyd igjen, men jeg og kjæresten min har veldig sjelden mulighet for å være høylytt av grunner som foreldre, bofellesskap osv, noe jeg synes er veldig trist. Han må hysje på meg, når jeg glemmer meg bort, og jeg synes det at jeg kan lage noen lyder er veldig dumt. Men jeg har funnet ut at jeg bare må vente til vi er ferdige med å studere, og kan flytte sammen, på samme måte må du la henne få tid, for henne er det nok ikke naturlig å stønne og rope. Så lenge du vet hun nyter det, så må vel det være det viktigste? :D Jeg har lenge ønsket at kjæresten min skal være mer romantisk, roser osv, men har funnet ut at andre ting er viktigere- han er jo kjæresten min, og ordene som sier hvor mye jeg betyr for ham er verdt mer. På samme måte må du se på din sak- det er ingen ting i forhold til hvor heldig du er som har en nydelig kjæreste som du er glad i!
Myrthel Skrevet 15. april 2007 #47 Skrevet 15. april 2007 Lydene kommer helt av seg selv! Ganske høyt av og til... Høres merkelig ut, men faktum er at hvis jeg må holde kjeft under orgasmen blir den merkbart svakere og kortere enn hvis jeg ikke trenger legge bånd på meg. Og forskjellen er stoor! ← Jeg er høylytt og har alltid vært det. Liker og at mannen min stønner, det er jo en bekreftelse på at det vi gjør er bra, han digger at jeg skriker. Jeg sliter virkelig de gangene vi må være stille. ← Her føler jeg at "dette" er meg også. Må jeg være stille - stapper jeg hodet laaaang inn i puta - og holder nesten på å kvele meg selv. Men det er ingen tvil om at orgasmen blir utrolig mye sterkere når man "slipper"kontrollen og "hyler" ut... Jeg "hører" det ofte ikke selv - men får noen "kose" kommentarer av mannen min etterpå
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #48 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes mannen min stønner mye høyere når han kommer når jeg suger han enn når vi har samleie. Kan det komme av at han liker best oralsex?????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå