Gå til innhold

Tilfeldig sex edru?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex edru. Kan egentlig ikke forestille meg at det er mulig. Med de jeg har ligget med har som regel også første gang vært når man har drukket. Noen som kan avkrefte påstanden min?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Om man liker å ha tilfeldig sex så liker man vel det om man er full eller edru?

Jeg har hverken vært full eller hatt tilfeldig sex så jeg vet ikke, men jeg synes det høres rart ut at man ikke kan det uten å være full.

Skrevet

Jupp. Jeg har aldri hatt tilfeldig sex i fylla.

Egentlig har jeg bare hatt tilfeldig sex en gang da( og da var jeg edru...), så rent statistisk blir kanskje dette lite holdbart. .......

Gjest Ulva35
Skrevet

Det er fullt mulig å ha tilfeldig sex i edru tilstand. Sex er uansett best når man er edru :)

Gjest MITO!
Skrevet

Det går utmerket, men det spørs litt på hvordan men definerer "tilfeldig sex".

Å få en edru jente med hjem første kvelden, er sjelden spesielt lett.

På andre og tredje daten er det ofte langt lettere.

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt tilfeldig sex edru, ..for mange år siden med en fyll kis jeg falt for første kvelden. Ellers hadde jeg tilfeldig sex for et par tre måneder siden og da var vi begge edrue og det var en dag etter jobb så joda,- tilfeldig sex edru går an men er litt vanskeligere å få til enn på fylla.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Aldri hatt tilfeldig sex, men jeg har vært full.

Så det går også an. Å være full uten å ha tilfeldig sex.

Skrevet

:forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Vil ikke si at sex på andre eller tredje daten kan defineres som tilfeldig sex. Vil heller ikke kalle det tilfeldig sex om du har sex med en arbeidskollega eller en i vennekretsen som du har småflørtet med en stund.

For min egen del har jeg heller aldri hatt tilfeldig sex i edru tilstand. Hadde vært interessant om de som har hatt det hadde utdypet litt mer hvordan det skjedde.

Skrevet

Hmm, kommer vel an på hva man regner som tilfeldig sex... Har bare hatt 'tilfeldig' sex en gang, og da var jeg edru. Men det var planlagt at det skulle skje, og med hvem, så fra min side var det i alle fall ikke heeelt tilfeldig.

Gjest MITO!
Skrevet
Hmm, kommer vel an på hva man regner som tilfeldig sex... Har bare hatt 'tilfeldig' sex en gang, og da var jeg edru. Men det var planlagt at det skulle skje, og med hvem, så fra min side var det i alle fall ikke heeelt tilfeldig.

Noe som er planlagt er per definisjon ikke tilfeldig. Men gratulerer, likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...