Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi jobber og jobber for å få innpenger.

men jeg synes det at pengene går like raskt ut igjen som de kom inn.

blir litt småkvalm av å tenke på det hele, vi jobber en hel måned, sliter oss ut ogå kommer pengene og omtrent alt går til regninger.

nå har jeg betalt husleia, telefon, bom, forsikring, vegavgift og idag røk 2000 på veterinær og jeg er så fattig at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. knapt råd til bensin ut måneden:(

er det bare meg? jeg føler at jeg aaaldri sitter igjen med noe ekstra i måneden,det blir nok heller ingen sydentur på meg i år heller, nettopp fordi jeg ikke har råd!! det er jo for ille!!!

det skal jo sies at jeg bare jobber deltid, men så mye jeg kan, da jeg er student! men allikevell... deter traaagisk. gjør vondt i hjertet dette :overrasket: ... man har aldri noe man kan kalle seg rik på:( er dte bare meg? jeg hadde en sparekonto men denne er jo brukt opp nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Som student er en ikke rik, men det kommer tider med bedre økonomi. Nærmer meg 35 år og først de senere årene begynner hodet og duppe mer i vannflaten enn under vannskorpen. Men sydentur for 7 mennesker tar ikke vi oss råd til enda... Men det kommer tider hvor vi prioriterer det også - kanskje... ;)

Skrevet
det blir nok heller ingen sydentur på meg i år heller, nettopp fordi jeg ikke har råd!! det er jo for ille!!!

Er det så ille?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
er det bare meg? jeg føler at jeg aaaldri sitter igjen med noe ekstra i måneden,det blir nok heller ingen sydentur på meg i år heller, nettopp fordi jeg ikke har råd!! det er jo for ille!!!

Syns ikke det er så ille. Er absolutt ikke alle som har råd til å ta seg sydenferie hvert eneste år.

Det er nok lurt å ta en titt på hva du bruker penger på, og se om det er noe sted du kan spare inn.

Gjest niomi
Skrevet (endret)

Enig med Antoinette - at man ikke får dratt på Sydentur er vel ikke akkurat krise.