Majabeth Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Overskrifta sier vel det meste. Dere som gifter dere denne julidagen, har dere fått gjort mye? Selv føler jeg at akkurat nå står alt litt i stampe...Det eneste av "planlegging" vi driver med nå er slanking av bruden og jobbing for penger... Følgende er i boks: Kirka, presten, organisten. Restaranten. Invitasjonene er sendt ut, venter bare på svar. Brudekjolen Brudepikekjolene Skoene til meg Kalvekryss og vest til gubben. Han skal bruke dressen sin. Tiara til meg og brudepikene Kaka er bestilt Kaketoppen er innkjøpt Forlovere er ordna med Tekstleser i kirka Gaveoppakkere Frisør er booka Fotografen er grei Kommer ikke på flere ting. Noen sånne smådetaljer er også greie, men kommer ikke på mer akkurat nå. Føler egenlig at jeg burde stresse litt med planlegging for tida, men har liksom ikke helt oversikta over hva jeg bør prioritere å stresse med...
Brudeberta70 Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Vi har ordna det meste. Men huff, får ikke ledig frisørsalong der jeg skal gifte meg:-( Alt er fullt! Og mangler kokk, servitører. Har ikke bestilt kake, blomster. Det er mye som baller på seg. Hva mener du med tekstleser i kirka? :klø: Endret 20. mars 2007 av Brudeberta70
Majabeth Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Hva mener du med tekstleser i kirka? :klø: ← Har ei søster som skal lese en eller annen tekst for oss i kirka. Vi har ikke helt funnet ut hva hun skal lese ennå, da... Vet ikke helt om det er riktig å kalle henne "tekstleser", men kom ikke på noe annet
mowgli Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Vi sendte ut innbydelsene igår, det som mangler så langt er: Kirkeprogram/innhold Sko/smykker/undertøy etc. brud Sko/undertøy brudgom Brudepikekjole/sko/evt. smykker/tiara Det var det jeg kunne komme på i farta....
Søtnos Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 dette er i orden her Lokale vigsler Brudekjole frisør fotograf Forlover Det jeg kommer på nå i farten ihvertfall Venter på innbydelsene så vi får sendt de ut, håper de kommer i morgen
Gjest MaFe Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Følgende er i boks: Kirke Festlokale Kokk Servitører (mangler bare en) Bartendere Fotograf Frisør Klær Har snakket med både kondotiori ang kake og blomsterbutikken ang blomster, så det er booket, men ikke bestemt type ennå.. Invitasjonene skal vi sende ut i helgen Ellers er det vel en del som gjenstår ennå, men det viktigste er vel i boks Jeg føler i hvertfall ikke at jeg brude stresse med noe nå (eller burde jeg det...?:-) )
Labella Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har sikkert kommet kortest av alle... Det som er i boks er lokale (inkl. mat, drikke og servering) og vigsler. Invitasjonene skal fikses i helga. Alt annet gjenstår... Jeg har store problemer med å komme igang med alt det andre, skulle ønske planleggingen gjorde seg selv...
nygarda Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Hei medsøstre! Trodde jeg hadde kommet mye lenger enn de fleste andre, men jeg ser at det ikke stemmer... :rosasmil: Det som er i boks er: Brudekjole Brudgommens antrekk Blomster Lokale Vigsler Transport Frisør Toastmaster Forlovere (selvfølgelig...) Solist under vielsen DJ på festen Catering ..........sikkert noe mer også.... Det som ikke er i boks: bryllupskake: fikk beskjed av bakeri at man trengte ikke bestille før i juni, selv om vi gifter oss på en noe spesiell dato. Sminke: skal sjekke det i helga Undertøy + sko: synes ikke det er så stress enda Invitasjoner: er på vei i trykken hm... mulig det er noe mer også Av og til lurer jeg på om jeg virkelig har tenkt på alt! Men når man er litt innom her temmelig ofte, så innbiller jeg meg at man får kontrollen til slutt!
mamma_mia Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Er treigt ute vi, har ikke ordnet så mye.. Har kun ordnet: -kirke - Lokale med servitører - forlovere - time til å prøve brudekjoler neste uke.. - fått innbydelsene, men må få sendt dem ut.. - brudepikekjole til dattera vår kjøpt i utlandet - har fått papirene som må skrives på, men ikke kommet så mye lengre.. Hjelp, vi er treige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå