Maja_83 Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Noen som vet når man får brudebuketten levert? Kommer den dagen før eller gir de såpass service at den blir tilkjørt?
Bergensbrud Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det varierer vel fra butikk til butikk. Jeg reiser ned og ser den dagen før for å se at jeg liker den og om det evt er noe som skal forandres på den. Blomsterbutikken vil oppbevare den selv til selve dagen for å sikre at buketten holder seg bra over natten, så må vi hente den selv. Endret 20. mars 2007 av Bergensbrud
-frøya- Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Hos oss er det opp til kunden selv om den blir hentet eller tilkjørt....Tilkjøring blir tillegg i prisen,som regel ekspress kjøring da den skal være et sted innen et klokkeslett!
Maja_83 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Hmm. Okay, lur løsning å se den dagen før just in case.
naley Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Blomsterbutikken ligger 200 m fra frisøren så regner med mannen min henter den før de henter meg og min forlovede. Vi må kjøre 1 time til der vi skal ta bildene, så ta bildene og 1 time tilbake da er klokken blitt 2 og det er forsatt 2 timer til kirka. håper hår sminke og blomst holder seg fint
Maja_83 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 Åja, så dere tar bilder før vielsen Det var utradisjonelt, men veldig tidseffektivt, med tanke på at dere får mer tid til fest etter kirken
Gjest Frysepulver Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 I min mors butikk lages buketten dagen før og settes på kjølerommet over natten. Som regel henter noen den, men vi kan selvsagt kjøre den ut også. Ettersom vi ikke tar frakt til den lokale kirken i forbindelse med begravelser, regner jeg med at vi ikke gjør det for brudebuketter heller
*Bringebær* Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Brudebuketten ble levert til frisørsalongen på bryllupsdagen. Veldig spennende for meg, fordi min mann hadde ordnet med buketten helt på egenhånd.
Trampe Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Jeg dro innom dagen før for å kikke på buketten. Meningen var at jeg skulle hente den selv, eller at forloveren min skulle hente den mens vi var hos frisøren (de ligger ganske nært hverandre) men håret tok mye lengre tid enn vi trodde. Dermed var det ryddejenta på frisørsalongen som fikk det ærefulle oppdraget med å hente buketten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå