Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er på utkikk etter en deodorant som ikke gir gule flekker på hvite klær og hvite flekker på fargede klær. Begynner å bli lei av at mine hvite topper/skjorter blir ødelagt av at de etterhvert får gule flekker under armene :forvirret:

Per i dag bruker jeg deodorant fra Sterilan og den er dessverre ikke noe bra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nivea Pure, Palmolive deodorant (oder control), Artdeco fra Apoteket (den grønne).

Skrevet

Har du prøvd Stop24 fra apoteket? Du tar den på om kvelden på ren hud, funker meget bra og setter ingen flekker.

Skrevet

Skal man vaske av Stop24 om morran og bruke vanlig deo? Eller...? :klø:

Skrevet

Jeg har brukt krystalldeo de siste månedene. Kjøpte i en helsekostbutikk. Den gir ikke så mye gule flekker som den Sterilan-versjonen jeg brukte, og gir heller ikke flekker på gensere når jeg tar de på. Den er ikke like antiperspirant som enkelte andre deoer, så jeg får solide ringer under armhulene. :/

Kan man bruke Stop24 i ukesvis? Har brukt den litt til og fra før, men ikke som fast deo fordi jeg har vært usikker på hvordan det funker over tid. Jeg har pleid å ta den på etter dusj om morgenen, men det står jo på at man skal gjøre det på kvelden. Kanskje man kan ha den på både morgen og kveld, hvis man liker morgendusjer?

Skrevet

Man kan ta på stop24 om kvelden for best effekt tror jeg det står på flaska. Og så skal man ikke vaske armhulene med såpe dagen etter man har tatt det på. Aluminiumklorid er også effektivt mot svette, men også ganske sterkere enn stop24.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Biotherm sin deo. Den holder hele dagen og lage ikke flekker.

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Biotherm sin deo. Den holder hele dagen og lage ikke flekker.

Hvilken av Biotherm sine deodoranter bruker du, ser at de finnes i flere varianter, er det Deo Pure Roll-on?

I tillegg til at Sterilan setter flekker på klærne, synes jeg også den har mistet litt av effekten den tidligere hadde.

Skrevet

har ikke fått en eneste flekk av sterilan jeg og jeg bruker mye sorte og mørke klær... funker gjør den og :klø:

Skrevet

Min erfaring med den flekkfrie Sterilanen er at den ikke setter flekker på farget tøy, men den setter flekker på hvite klær. Et par av de hvite toppene mine har noen ganske kjipe gule flekker under armene. :( Og de er umulige å få ut.

Gjest Norah
Skrevet

Jeg også bruker denne - vel og merke roll on.

Skrevet

Denne skal jeg følghe med på, trenger og en deo som ikke lager flekekr på hvite klær.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Pusher denne opp jeg.

Er på jakt etter en god deo som ikke setter gule flekker på de hvite t-skjortene mine. Kanskje jeg skal teste ut bioterm sin?

Kom med forslag!

Skrevet
Min erfaring med den flekkfrie Sterilanen er at den ikke setter flekker på farget tøy, men den setter flekker på hvite klær. Et par av de hvite toppene mine har noen ganske kjipe gule flekker under armene. :( Og de er umulige å få ut.

Mener ikke å spore av tråden nå, men om du klorer tøyet forsvinner flekkene ganske fort.. Jeg trodde de var for "ille" til å få det bort men det gikk veldig bra altså ;)

Skrevet

Jeg leste nettopp en plass at bruk av aliminiumklorid er blitt linket opp til Alzheimers. Kanskje et lite varsko før man smører seg inn med ting som gjør at man ikke svetter på uker 0)

Skrevet

Det er noen som får flekker på klær, jeg har aldri opplevd det. Men jeg bruker Vaseline Intensive care antiperspirant uten parfyme. Men jeg vet ikke om den setter flekker fordi jeg bruker ikke mørke klær. Men jeg har hørt om Nivea pure invisible - den skal ikke gi flekker.

http://img413.imageshack.us/img413/131/niveash6.png

Skrevet

Den eneste jeg har vært borti som setter flekker, er nettopp Sterilan sine. Du har nok vært uheldig med valget av deo... ;)

Skrevet

Liker kjempegodt deo fra Cosmica. Og Jason, men den finner jeg ingen steder lenger.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

dermalogica sin deostick synes jeg er god. den koster litt, men er drøy. kan virke litt spesiell på duft om man lukter direkte på den, men på huden har den en behagelig og diskret duft. jeg har brukt den i flere år, aldri opplevd at den lager flekker på klær.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

dermalogica sin deostick synes jeg er god. den koster litt, men er drøy. kan virke litt spesiell på duft om man lukter direkte på den, men på huden har den en behagelig og diskret duft. jeg har brukt den i flere år, aldri opplevd at den lager flekker på klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...