Gå til innhold

Jeg dumper den andre dama

Gjest Reisende John

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville først prøvd meg på en trekant. Mister du begge så vet du at det alltid finnes en finere blomst rundt neste hjørne. Særlig nå som det er vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silkesvarten
Etter et år med noe utagerende livsførsel der jeg tilfredsstilte 4 elskerinner på en ukentlig basis, dumpa jeg to av dem.

Ikke fordi jeg hadde moralske skrupler, men rett og slett fordi det ble for slitsomt å medvirke til oljemassasje og multiple orgasmer på løpende bånd til så mange, så ofte. Jeg er ikke 20 år lenger  ;)

Nå, etter en lang periode med to helt forskjellige elskerinner (middag og kos vs. aggressiv vill sex) så har min moralske sensor slått inn; Jeg føler at et valg må bli gjort! (Mulig at en ubevisst redsel for å bli fersket av en av dem spiller inn, hehe  :ler: )

De er svært forskjellige, men jeg er like glad i dem begge.

Begge er slanke med godt utseende, en er blondine den andre er brunette. Begge forguder meg og tilfredsstiller alle behov, dog på hver sin spesielle måte.

De utfyller hverandre perfekt, så det blir trist å miste en, men jeg bør vel gjøre det rette.

Hvem må gå?

DU er ikke verdt noen av dem... håper begge dumper deg før du dumper dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Etter et år med noe utagerende livsførsel der jeg tilfredsstilte 4 elskerinner på en ukentlig basis, dumpa jeg to av dem.

Ikke fordi jeg hadde moralske skrupler, men rett og slett fordi det ble for slitsomt å medvirke til oljemassasje og multiple orgasmer på løpende bånd til så mange, så ofte. Jeg er ikke 20 år lenger  ;)

Nå, etter en lang periode med to helt forskjellige elskerinner (middag og kos vs. aggressiv vill sex) så har min moralske sensor slått inn; Jeg føler at et valg må bli gjort! (Mulig at en ubevisst redsel for å bli fersket av en av dem spiller inn, hehe  :ler: )

De er svært forskjellige, men jeg er like glad i dem begge.

Begge er slanke med godt utseende, en er blondine den andre er brunette. Begge forguder meg og tilfredsstiller alle behov, dog på hver sin spesielle måte.

De utfyller hverandre perfekt, så det blir trist å miste en, men jeg bør vel gjøre det rette.

Hvem må gå?

Du kan jo introdusere dem for hverandre og la dem velge. Vil ingen av dem hadeg, synd for deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo introdusere dem for hverandre og la dem velge. Vil ingen av dem hadeg, synd for deg. ;)

Høres ut som et rimelig forslag. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silkesvarten
Tror ikke et slikt møte er gunstig.

Hvis begge ber meg ryke og reise, så har jeg gjort to kvinner ulykkelige. En slik løsning ligger ikke for meg; jeg er vant til å se kvinner gråte, men det er etter en kraftig orgasme.

Det må da være bedre å skuffe kun en av dem?

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Hmm, jeg lurer på én ting: Når du har et løst forhold til to elskerinner, hvem av dem definerer du da som "den andre dama"? Her virker jo begge to rimelig sidestilte i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bellatrix
Tror ikke et slikt møte er gunstig.

Hvis begge ber meg ryke og reise, så har jeg gjort to kvinner ulykkelige. En slik løsning ligger ikke for meg; jeg er vant til å se kvinner gråte, men det er etter en kraftig orgasme.

Det må da være bedre å skuffe kun en av dem?

Joda, jeg skjønner at du bare vil såre en, men jeg liker folk som er ærlige så jeg synes du skal fortelle om de(n) andre damen(e) så får det være opp til hun diu velger å avgjøre om hun vil ha noe å gjøre med en som har 4 (eller var det flere?) elskerinner på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Kanskje de også holder på med flere? Be dem ta med seg sine menn så kan dere ha orgie alle fem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...