Gå til innhold

Har et slags java problem

Anbefalte innlegg

Gjest beekeeper
Skrevet

AAARGHH!

Når jeg skal se på nett-tv eller høre på radio, så får jeg det ikke til! Siden laster, men det står "mangler program-tillegg" eller noe sånt. Noe som er veldig rart da, sden det funket for et par dager siden??

Så søker den opp det programmet jeg skal laste ned, men så kommer det "Ingen passende programtillegg funnet" Og "Ukjent programtillegg (application/x-mplayer2)

Hva skal jeg gjøøøre???

Jeg vil ha p3morgen buhu!

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Er det ingen som vet? :tristbla:

Ikke for å mase :sjenert:

Skrevet

Du sier jo ingenting om hva slags data/operativsystem/nettleser du har, og hva du har gjort på dataen de siste to dager hvis det funket da men ikke nå. Hvis du har Adblock, kanskje har du blokkert noe som ikke burde blokkeres? Prøv en annen nettleser til å begynne med. Kanskje operativsystemet begynner å gå i stykker? ;) Det er bare gjetting da...

Ta en titt her

Gjest beekeeper
Skrevet
Du sier jo ingenting om hva slags data/operativsystem/nettleser du har, og hva du har gjort på dataen de siste to dager hvis det funket da men ikke nå.

Ta en titt her

jamen for en sånn "null-peiling-på-data-greier-person" som jeg er, så visste jeg ikke at det var relevant! Jeg har prøvd i både explorer og firefox, kommer samme beskjed i begge. Har sjekket linken, og alt på listen har jeg i orden! Har også prøvd å laste ned oppdateringer av både ie, firefox, windows media player, winamp... Uten noe hell.

Jeg har ikke gjort noe spes på dataen de siste to dagene jeg, bare nerdet på kg, myspace og litt annet :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...