Odny Skrevet 14. april 2007 #41 Del Skrevet 14. april 2007 Ja, en som burde hatt bedre vett og som er en b-kjendis har spurt meg så ofte om ligther at jeg vurderer å slutte å røyke. Jeg har selvfølgelig sagt høyt framfor hans kamerater at det er merkelig at du aldri har lighter selv... De tok poenget, han skapte seg iskald. Men vi er venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. april 2007 #42 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) På vei til trening idag, var det en dame som stoppa meg for å høre om jeg hadde lighter. Jeg sa nei, å gikk videre uten å tenke over det. Etter å ha lest den tråden her, så føler jeg meg nærmest voldtatt! Hvordan kan en voksen kvinne være så hensynsløs som å bruke en en kjekk ung gutt, som megselv, på en så grotesk måte? Værden er ikke et greit sted, når det finnes sånne mennesker der ute... Jeg er redd -----------------bb---------------------------- Hvor er det vi har tenkt oss hen ---------------C-----------------D------------ Det er ingen jeg kjenner her, jeg vil hjem. Endret 18. april 2007 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. april 2007 #43 Del Skrevet 23. april 2007 Hm. Jeg har aldri opplevd at menn har spurt meg etter lighter Damer, derimot. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 23. april 2007 #44 Del Skrevet 23. april 2007 Oi, jeg har jo blitt spurt om lighter en del ganger.. Aldri tenkt på at det lå noe bak det, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. april 2007 #45 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har spurt noen om lighter uten at det lå noe mer bak enn røykesug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tangerine Skrevet 24. april 2007 #46 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, det har da jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. april 2007 #47 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, det har da jeg og. ← Vi er noen skikkelige håtte flørtere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå