Gå til innhold

Har du lighter?

Sniff

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt

Ja, mange spør etter lighter, men mange røyker også.

Jeg ser da ikke alltid på dette som et sjekketriks. Noen trenger faktisk en lighter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt
Et par sjekkereplikker som er langt bedre:

- Venninnen din er ganske søt, er hun singel? (Da viser til en jente som hun ikke kjenner, men som jeg later som om jeg tror hun kjenner)

Den kan umulig funke. Hvor finner du damene dine? På dynga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MITO!
Den kan umulig funke. Hvor finner du damene dine? På dynga?

Den har faktisk funket et par ganger. Men det er ikke noe for nybegynnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et sjekketriks?? Jeg må være mer populær enn jeg visste, selv jenter prøver seg på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei jeg sier ikke at jeg er så mye mer fantasifull akkurat. Og seff spør jo mange også etter en lighter av rent praktiske årsaker ;). Klart jeg blir smigret! Ikke nødvendigvis "takknemlig" da, står ikke så dårlig til tross alt ;)

(Uff, føler alltid at innlegg som dette blir misforstått som noe skrytete :/ )

Men det er liksom det samme, om og om igjen. Bare lurte på om dette var vanlig da :sjenert: . Sorry at jeg spurte lizåm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når man drikker mister man sin humoristiske sans... Det er helt sant jeg las det i Vg/Dagbladet så da må det være sant.... hehe Mulig det henger sammen med dårlig fantasi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Den har faktisk funket et par ganger. Men det er ikke noe for nybegynnere :)

Goingen min. Du er belært innen alt du. :klem: Kozemoz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

"- Venninnen din er ganske søt, er hun singel? (Da viser til en jente som hun ikke kjenner, men som jeg later som om jeg tror hun kjenner)"

Har ingen venninner egentlig jeg, hvertfall ikke som jeg går på byen med, har egentlig bare kompiser. Så han hadde nok bare fått svar at hun kjenner jeg ikke, ferdig med den saken og videre til neste.

Dessuten har jeg type, så å prøve å sjekke meg opp kommer man ikke langt med uansett =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror for mange legger for mye i at det er på byen man treffer folk. Går man inn på et utested kan man begynne å tenke i prosent. 50% av motsatte kjønn er opptatt. 20% er ikke min type/eller jeg hennes type. 5% er ikke klare for noe forhold…osv osv. Tilslutt er det ikke så mange igjen man kan kjøre sine såkalte ”dårlige” sjekkereplikker på. Man kan jo bruke ”teknikkene” Mito beskriver som stammer fra bøker/DVD/Seminar laget av Amerikanske PUI`s og man kan bli belønnet en slags premie i form av ons eller fremtidig date. Alt etter som hva som er målet. Faktum er vel at de fleste treffer hverandre via andre kanaler en på byen og da blir jo slike ”sjekkereplikker” litt overflødige. Det jeg personlig synes er mest bortkastet på byen er at man bruker mye tid før man finner ut om dette mennesket faktisk har de kvalitetene man er ute etter. Har dette mennesket ikke det man er på utkikk etter har man brukt tid og masse teknikker for å sette i gang prosesser hos dette mennesket som man egentlig ikke er interessert i.. Hvis ikke ons er målet da…Og man er heldig..

Caracal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør alltid om dama har fyr. Har hun det, gidder jeg ikke snakke mer med henne. For jeg liker ikke sånne utroskapsgreier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør alltid om dama har fyr.  Har hun det, gidder jeg ikke snakke mer med henne.  For jeg liker ikke sånne utroskapsgreier.

Og så er det viktig for menn å ikke ha lighter. Lightermenn har små peniser, og bruker lighteren som penisforlengere. Og siden de synes at en lighter er stor, så kan du tenke deg hvor små de selv er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det et sjekketriks??  Jeg må være mer populær enn jeg visste, selv jenter prøver seg på meg ;)

Det samme tenkte jeg. Har blitt spurt om det flere ganger, men har aldri tenkt over det på den måten. Tenkte at de faktisk trengte en lighter, noe jeg også tror de gjorde. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du irriterer deg over fantasiløse sjekketriks: ta det helt med ro. Om noen år forsvinner de helt av seg selv.

Hva med å nyte det mens det varer? :)

Endret av Rydberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Catwoman

Men trenger ikke spørre om lighter engang. Det holder å bare stå med røyken utent i kjeften og rote rundt i veska og lommene - da kommer det en fire - fem menn løpende bort for å tenne røyken. Bare prøv. :ler:

Nå har jeg aldri bukt det som et sjekketriks altså, de gangene det har skjedd meg er det rett og slett fordi den lighteren jeg trodde lå lett tilgjengelig i veska bare var borte vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trenger ikke spørre om lighter engang. Det holder å bare stå med røyken utent i kjeften og rote rundt i veska og lommene - da kommer det en fire - fem menn løpende bort for å tenne røyken. Bare prøv.  :ler:

Huff, dette hørtes usannsynlig trist ut. Synes jeg hører oppfølgingskommentaren deres: "Heeei! Du er bare så fin. Kan jeg få kjøpe en drink til deg og du må gjerne sitte på ryggen min resten av kvelden. Jeg kan være slaven din! Samme hva du vil ha skaffer jeg det."

"- Venninnen din er ganske søt, er hun singel? (Da viser til en jente som hun ikke kjenner, men som jeg later som om jeg tror hun kjenner)"

Hvem bryr seg om linja uansett? Det spiller ingen rolle hva du sier så lenge du ikke fremstår som en pingle uten ryggrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette hørtes usannsynlig trist ut. Synes jeg hører oppfølgingskommentaren deres: "Heeei! Du er bare så fin. Kan jeg få kjøpe en drink til deg og du må gjerne sitte på ryggen min resten av kvelden. Jeg kan være slaven din! Samme hva du vil ha skaffer jeg det."

Oh! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Standardfrasen.."har du lighter?" kommer nesten uten unntak på byen hvis noen prøver å sjekke meg opp (noe jeg som regel finner lett ut av de neste 5min.) Det har nesten blitt så vanlig at jeg ler når den kommer.

Til dere andre jenter: (røykere da selvfølgelig) Opplever dere samme tilnærmelse når folk vil komme i kontakt?

Men jeg tar selvsagt heller lighter'n  enn de grusomme "du har stjerner i øynene, faren din må være en tyv blabla" greiene.

Jeg røyker ikke fast så det er sjelden jeg husker å kjøpe lighter til 10-pakningen jeg av og til har med meg på byen. Og da spør jeg etter fyr hos den mæremste jeg ser med røyk i hånda, enten det er kvinne eller mann. Jeg har aldri opplevd annet enn et smil og et ja (evt. nei men du kan låne røyken min, dersom de har bommet fyr selv ;) ). Hadde vedkommende begynt å ledd uprovosert av spørsmålet hadde jeg høflig sagt at jeg kan vente til du har fått tatt medisinen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...