Sniff Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 Standardfrasen.."har du lighter?" kommer nesten uten unntak på byen hvis noen prøver å sjekke meg opp (noe jeg som regel finner lett ut av de neste 5min.) Det har nesten blitt så vanlig at jeg ler når den kommer. Til dere andre jenter: (røykere da selvfølgelig) Opplever dere samme tilnærmelse når folk vil komme i kontakt? Men jeg tar selvsagt heller lighter'n enn de grusomme "du har stjerner i øynene, faren din må være en tyv blabla" greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 Er menn fantasiløse fordi de vil ta kontakt? Å spørre om fyr er da bare en åpner. Engler og stjerner er en sjekkelinje. En jente spurte meg om det samme en gang, men jeg hadde ikke en lighter. Det hadde hun visst selv. Da jeg ymtet frampå at hun prøvde å sjekke meg opp, ble hun brydd og sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 20. mars 2007 #3 Del Skrevet 20. mars 2007 Det aller mest fantasiløse må være å bare stå som et mehe og vente på å bli sjekket opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 20. mars 2007 #4 Del Skrevet 20. mars 2007 og det er jo noen av de som faktisk bare er ute etter fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. mars 2007 #5 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, noen er sikkert ute etter fyr på røyken, men jeg ble nesten terrorisert av en jeg kjenner litt (jeg kjenner kameratene bedre og jeg mobbet han for lighter-trikset sitt mens de hørte på...) Han har dame, men likevel spør han meg alltid om lighter. Nå er det blitt en slags vennskapelig spøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. mars 2007 #6 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, her går det mest i "Kan jeg ta på håret ditt?" Eller at de rett og slett bare begynner å fikle med det. Da blir jeg olm! Men jeg lånte frivillig bort lighteren min til en på nattbussen lørdag for å la han tenne seg en røyk, si fra til bussjåføren og bli kastet av Jeg takler ikke den mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. mars 2007 #7 Del Skrevet 20. mars 2007 "Du har jævlig store patter, vet du det?" er vel den mest sjarmerende sjekkereplikken jeg har vært ute for. Hvorpå jeg tittet ned på brystet mitt, latet som jeg aldri hadde sett frontpartiet mitt før, hylte høyt og latet som jeg besvimte over bordet så halvlitersglassene spratt... (han stakk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 20. mars 2007 #8 Del Skrevet 20. mars 2007 Er du så veldig fantasifull selv eller noe sniff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrBrightside Skrevet 20. mars 2007 #9 Del Skrevet 20. mars 2007 huff tenk å bli stilt til veggs med et helt nøytralt spørsmål når du er ute blant folk !!!! Dagens kvinner må gjennom helt syke prøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #10 Del Skrevet 20. mars 2007 Et par sjekkereplikker som er langt bedre: - Venninnen din er ganske søt, er hun singel? (Da viser til en jente som hun ikke kjenner, men som jeg later som om jeg tror hun kjenner) - Hva synes dere jenter egentlig om Jan Thomas? Har han peiling? (Jenter elsker å bli spurt om meningen sin om slikt fluff og samtalen er i gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 20. mars 2007 #11 Del Skrevet 20. mars 2007 hvem er jan thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #12 Del Skrevet 20. mars 2007 Jan Thomas er en meget homofil stylist: http://www.henne.no/php/art.php?id=369852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. mars 2007 #13 Del Skrevet 20. mars 2007 hvem er jan thomas? ← ...og dermeder samtalen igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #14 Del Skrevet 20. mars 2007 ...og dermeder samtalen igang. ← Nettopp. Meningen er altså bare å få i gang en noenlunde naturlig samtale, uten å åpenlyst vise at man forsøker å sjekke opp jenta. Deretter må man se henne an, som regel er det mest effektivt å være litt småarrogant men samtidig morsom, erte henne og tulle (uten å bli en klovn) og være litt mystisk og spennende. Dessuten MÅ man være selvsikker. Og man må vise at man ikke bryr seg om man får henne eller ikke. Enhver antydning til klengete oppførsel eller desperasjon er ENORM turnoff for alle jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. mars 2007 #15 Del Skrevet 20. mars 2007 - Venninnen din er ganske søt, er hun singel? (Da viser til en jente som hun ikke kjenner, men som jeg later som om jeg tror hun kjenner) ← Mulig jeg er veldig treg nå. Men hva oppnår du med denne...? :klø: At konkurranseinnstinktet i jenta våkner? Være andrevalget på en måte. Jeg hadde ikke blitt så sjarmert i alle fall.. "hva?! er hun søtere enn meg liksom?!!" hehe Eller kompistrikset? Lure seg inn bakveien som en kompis av meg så fint kalte det. (og nå så jeg at du beskrev omtrent det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #16 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Mulig jeg er veldig treg nå. Men hva oppnår du med denne...? :klø: At konkurranseinnstinktet i jenta våkner? Være andrevalget på en måte. Jeg hadde ikke blitt så sjarmert i alle fall.. "hva?! er hun søtere enn meg liksom?!!" hehe Eller kompistrikset? Lure seg inn bakveien som en kompis av meg så fint kalte det. (og nå så jeg at du beskrev omtrent det.. ) ← Det fungerer på ingen måte HVER gang, men overraskende ofte. Det er best på pene jenter som er vant til at guttene kryper for dem ute på byn. Selvsagt hadde du ikke blitt sjarmert, i den klassiske forstanden. Men (med mindre du har veldig lav selvtillitt), ville du forsøkt å gi meg noen tips samtidig som du ville synes jeg var morsom og spennende. jeg ville også kommet under sjekkeskjoldet ditt. man blir alltid litt ekstra fascinert over det som ikke er tilgjengelig Komplimenter på utseendet gir jeg sjelden, kun hvis det er noe spesielt som få legger merke til (utenom meg). Og ALDRI som åpningsreplikk. du skjønner, jeg snur på hele situasjonen. det er JENTENE som kan få bli med meg om de spiller kortene sine riktig, ikke omvendt. Endret 20. mars 2007 av MITO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. mars 2007 #17 Del Skrevet 20. mars 2007 Det fungerer på ingen måte HVER gang, men overraskende ofte. Det er best på pene jenter som er vant til at guttene kryper for dem ute på byn. Selvsagt hadde du ikke blitt sjarmert, i den klassiske forstanden. Men (med mindre du har veldig lav selvtillitt), ville du forsøkt å gi meg noen tips samtidig som du ville synes jeg var morsom og spennende. jeg ville også kommet under sjekkeskjoldet ditt. man blir alltid litt ekstra fascinert over det som ikke er tilgjengelig Komplimenter på utseendet gir jeg sjelden, kun hvis det er noe spesielt som få legger merke til (utenom meg). Og ALDRI som åpningsreplikk. du skjønner, jeg snur på hele situasjonen. det er JENTENE som kan få bli med meg om de spiller kortene sine riktig, ikke omvendt. ← Ok. Skjønner. Men dette funker KUN dersom du er veldig kjekk (jadda, innrømmer at jeg liker kjekke menn. Uten at jeg er grunn av den grunn.hehe) eller sjarmerende/interessant.. Og da mener jeg veldig sjarmerende. Må også innrømme at jeg er en av de som blir sjekket opp relativt ofte og er sørgelig dårlig på å ta eget initiativ.. Jeg hadde sikkert tenkt at det er jævlig mye fisk i havet og vært hyggelig men ikke lagt noe mer i det. (og sikkert angret for nte gang på at jeg ALDRI tar initiativ. ) Å bli avvist er liksom ikke et alternativ og dermed lar man heller være. Hørte jeg feig..? MEN hadde humøret vært riktig (og jeg hadde gitt litt f) så det kanskje funket. Jeg jobber med skepsisen min. Jobbe jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mars 2007 #18 Del Skrevet 20. mars 2007 Standardfrasen.."har du lighter?" kommer nesten uten unntak på byen hvis noen prøver å sjekke meg opp (noe jeg som regel finner lett ut av de neste 5min.) Det har nesten blitt så vanlig at jeg ler når den kommer. Til dere andre jenter: (røykere da selvfølgelig) Opplever dere samme tilnærmelse når folk vil komme i kontakt? Men jeg tar selvsagt heller lighter'n enn de grusomme "du har stjerner i øynene, faren din må være en tyv blabla" greiene. ← Dersom du er opptatt eller singel og ikke vil ha et forhold/noe hopping i høyet så antar jeg at alle sjekkereplikker/konkaktskapende replikker er av lite interesse. Dersom du er singel og interessert burde du: 1. kanske bare se på det som en måte å bryte isen på. eventuelt 2.dersom du frustrerer deg svært over manglende fantasi innen isbryting eller snømåking, så kan du jo komme med nye kreative forslag til hvordan du mener den metertykke isen rundt deg kunne brytes. Mye mer givende om du selv viser dine exelente kreative ferdigheter heller enn å klage over andres manglende kreativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrBrightside Skrevet 20. mars 2007 #19 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) hehe mito PU much ? :D Endret 20. mars 2007 av MrBrightside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MITO! Skrevet 20. mars 2007 #20 Del Skrevet 20. mars 2007 Luring Nei, det er stort sett hjelpeløse nerder i de miljøene utenom de som selger produktene som er sånne som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå