Gå til innhold

Nå gir jeg opp mannfolk!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tullerusk_*
Skrevet

Etter et brudd med han jeg har vært sammen med i tre år har jeg nå bestemt meg. Jeg gir opp menn. For godt!

Skal gi opp kvinner også for den del. Først tenkte jeg nemlig at det holdt å bli lesbisk (og prøvde veldig hardt å bli det), men så fant jeg ut at jeg ikke klarte å tenne på kvinner uansett hvor mye jeg prøvde, og at de egentlig var litt ekle. Derfor er det nå offisielt: Jeg skal bli aseksuell!

Jeg orker nemlig ingenting som har med menn å gjøre lenger. Orker knapt å se en på tv uten at det er ekkelt. Så NÅ skal jeg i kloster. Det er i allefall planen. Men kan man gå i kloster og bare få være isolert litt uten alt det Gud-greiene? Jeg er nemlig notorisk b-menneske, og det å stå opp tidlig for å be tror jeg kan gå heller dårlig. "Kjære Gud. La meg få zzzzoooove..." Eh, nei.

Så min nye karriere blir da som nonne. I den forbindelse har jeg naturlig nok noen spørsmål. Kan jeg bruke string-trusene mine under den nonne-kjole-saken, har man nødt til å gå i vanlige bestemorstruser? Lever munker og nonner såpass isolert at jeg slipper å være redd for tafsende mannfolk? Og så er jo det store spørsmålet: Hvor får nonner lønnen sin fra? Fra kirken? Jeg har nemlig aldri sett noen ledige stillinger på tidligere aetats sider som nonne. De sier jo at de får lønn av Gud, men jeg tror nok ikke Gud sponser husleia mi uansett, for å si det sånn! Får de betalt i det hele tatt? Hva lever de av hvis ikke?

Kanskje det å gå i kloster for å slippe mannfolk blir mer avansert enn jeg trodde. Men gud bedre så fristende det hadde vært å kunne gjemme seg litt for verden til man kom seg på fote igjen... *snufs*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Etter et brudd med han jeg har vært sammen med i tre år har jeg nå bestemt meg. Jeg gir opp menn. For godt!

Skal gi opp kvinner også for den del. Først tenkte jeg nemlig at det holdt å bli lesbisk (og prøvde veldig hardt å bli det), men så fant jeg ut at jeg ikke klarte å tenne på kvinner uansett hvor mye jeg prøvde, og at de egentlig var litt ekle. Derfor er det nå offisielt: Jeg skal bli aseksuell!

Jeg orker nemlig ingenting som har med menn å gjøre lenger. Orker knapt å se en på tv uten at det er ekkelt. Så NÅ skal jeg i kloster. Det er i allefall planen. Men kan man gå i kloster og bare få være isolert litt uten alt det Gud-greiene? Jeg er nemlig notorisk b-menneske, og det å stå opp tidlig for å be tror jeg kan gå heller dårlig. "Kjære Gud. La meg få zzzzoooove..." Eh, nei.

Så min nye karriere blir da som nonne. I den forbindelse har jeg naturlig nok noen spørsmål. Kan jeg bruke string-trusene mine under den nonne-kjole-saken, har man nødt til å gå i vanlige bestemorstruser? Lever munker og nonner såpass isolert at jeg slipper å være redd for tafsende mannfolk? Og så er jo det store spørsmålet: Hvor får nonner lønnen sin fra? Fra kirken? Jeg har nemlig aldri sett noen ledige stillinger på tidligere aetats sider som nonne. De sier jo at de får lønn av Gud, men jeg tror nok ikke Gud sponser husleia mi uansett, for å si det sånn! Får de betalt i det hele tatt? Hva lever de av hvis ikke?

Kanskje det å gå i kloster for å slippe mannfolk blir mer avansert enn jeg trodde. Men gud bedre så fristende det hadde vært å kunne gjemme seg litt for verden til man kom seg på fote igjen... *snufs*

Det er ikke bare og gå i kloster. Først og fremst må du bli katolikk eller ortodoks eller til en annen religion før du kan gå i kloster så er det 1 års lære før du kan døpes. Så må du vente 2 til 3 år før du kan få lov og komme og prøve og gå¨i kloster. Og da er det 3 til 5 års prøve tid. Og de i klosteret vil fort se om du er der for den rette grunnen nemelig og leve med Gud og er du ikke det vil du bli kastet ut på flekken. Så om du tror og gå i kloster er en enkel ting og bare gå og si jeg vil være her og komme inn. Så tar du feil

Skrevet

Ehm - det var vel kanskje ikke bokstavelig ment? ;)

Skrevet

:icon_razz: Jeg skjønner deg så godt! Jeg er også i den situasjonen hvor jeg er så lei mannfolk at jeg har mest lyst til å bure meg inne noen år.. Etter 2 dårlige forhold rett etter hverandre (gikk fra verst til verre..) til dater med noen håpløse typer, har jeg erklært for mine venninner at det blir leeeeeenge til det kommer noe mannfolk innenfor disse veggene!!

Det er nesten så de har begynt å tro på meg også, siden jeg "alltid" har vært sammen med noen, og nå har det snart gått et år siden jeg har vært på date!!

Jeg tror psyken min rett og slett har fått nok for en stund.

Men i motsetning til deg som vil gå i kloster, så vurderer jeg heller å kjøpe meg en hund.. En sånn søt valp som jeg kan trene opp til å ikke tisse inne og sånn. (det er lettere enn å lære mannfolk til å treffe doskåla, skittentøykurven osv...) :legrine:

Jeg ønsker oss begge lykke til med vår nye mannfolk-frie tilværelse!!! Hurra!! :ler:

Skrevet

Du kan jo lage deg dit eget sekulære "kloster".

Søke deg jobb innen en sektor med tilnærmet null andel menn, kutte ut all kontakt med alle mannlige venner, brødre, pappa m.m. endre vaner på hvor du går ut på fritiden (Gå på balett framfor fotballpub. for å sette det på spissen.) Du kan konsekvent gå i den kassa på rimi med kvinnelig betjening. I klesbutikker er det jo stort sett kvinner som jobber, så det burde være enkelt. Det samme gjelder frisører. Kan ikke se hvordan det å ungå vår kontakt/gjøre den helt minimal skal være så praktisk vanskelig.

Det er bare å gå ut og gjøre det.

Skrevet

Ok, har du sagt B må du si A! Kom nå med hele historien, hva er det med disse mennene du har møtt som gjør at du vil ekskludere de resterende også?

Skrevet

Forslag:

Ta et kurs i selvinnsikt. Da vil du skjønne at det må minst to til for å få til en konflikt. I tillegg vil du få vite at man minst må være to for å få til et samarbeid.

Lykke til

Skrevet

:legrine:

Hvis dette var seriøst ment, så beklager jeg... :sjenert:

Skrevet

Har du et kloster å anbefale?

Skrevet

Fint at dere har svar å gi men jeg er fortapt. (og hva har forresten pappa og mine onkler med mitt sex-liv å gjøre???

Hvilket kloster anbefaler du. Det nytter ikke for meg å bare gå i butikker for dameklær. Det er ikke der jeg møter menn...

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke du skal gå i kloster, heller ikke gi opp menn. Hva med å være lykkelig singel? Gjøre det du vil,reise hvor du vil og finne deg en litt ukomplisert elsker eller to som du kan ringe til når behovet er der... veldig greit.

Det var den beste tiden i mitt liv.

Gjest Tweek
Skrevet

Ts har jo kopiert et innlegg fra bloggen til en VG´bruker da.

Skrevet

Jeg holder ikke ut mer nå. Ingen sex, fordi jeg ikke bruker p-p nå...

Men er det rart jeg vurderer å ha sex, han kan jo få babyen... (hvor mange av gutta vil ha en baby? Men det får han, slemme slem...

Skrevet
Ts har jo kopiert et innlegg fra bloggen til en VG´bruker da.

Twek, det har jeg ikke gjort. Men når du skriver dette, så har kanskje en eller annen kopiert mitt innlegg som jeg kun har skrevet her?

Gjest Gjest_Tullerusk_*
Skrevet

Må si at jeg ble rimelig sjokkert når jeg klikket meg inn for å lese svarene her inne. Her har betterdø en helt annen person gitt seg ut for å være meg ved å kalle seg ts! :overrasket: Er sånt lov?! Er vel en av farene ved å skrive uregistrert antar jeg, men det burde jo i det minste være en liten regel på det eller noe?

Bloggen er min den, men den er ikke den mest besøkte akkurat, så da skrev jeg like godt det samme begge steder. Om noen kan ip-sporing eller noe sånt så vil dere se at det er samme person som har skrevet både blogginnlegget og det innlegget her, og at den idioten av en tosk som kaller seg ts under bare har kuppet tråden min ved å utgi seg for å være meg. "Ts" kan jo ikke grunnleggende tegnsetting engang, og håper dere ser at det er stor forskjell på språkføring og lignende.

Så ts under: Start din egen tråd - ikke stjel andres! ARGH!

Er det rart jeg ikke vil bli lesbisk engang når folk gjør sånt eller?

Gjest Gjest_Tullerusk_*
Skrevet

Forøvrig ordnet det seg med kjæresten, så nå er vi sammen igjen. Men det fristet virkelig å isolere seg fra alt av menn da ting så dårlig ut altså! Antar det kanskje er en normal reaksjon etter et brudd? Satser på det..er vel ikke alle som havner så langt nede at de har lyst å gå i kloster og aldri se snurten av menn igjen kanskje, men :P

Gjest vimselot
Skrevet

Tweek, dette er rart. Jeg er ikke ts, men jeg har sett andre kopiere mine innlegg her inne...

Er de ordblinde?

Skrevet
Fint at dere har svar å gi men jeg er fortapt. (og hva har forresten pappa og mine onkler med mitt sex-liv å gjøre???

Hvilket kloster anbefaler du. Det nytter ikke for meg å bare gå i butikker for dameklær. Det er ikke der jeg møter menn...

Du skrev "Jeg orker nemlig ingenting som har med menn å gjøre lenger. " og da oppfattet jeg deg som du mente akkurat det. Altså menn generellt og ikke bare som partnere. Derfor antok jeg att du også anså fedre og onkler innenfor kattegorien "menn".

Kan ikke helt forstå hva som er så vanskelig med å ikke ha menn i sexlivet ditt dersom det er det du ønsker. Det er jo bare å unngå kontakt, eventuelt avvise de forsøk menn gjør for å få kontakt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...