Brudeberta70 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Vi skal være forlovere til helga, både jeg og sambo. Er det vanlig å feste blikk-bokser bak på bilen? Eller er ikke det noe folk gjør lenger?
Sagitarius 78 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Hei. Jeg vet ikke helt om det er vanlig, men i bryllupet til venninna mi hadde de gjort det. Jeg syns nå den skikken er morsom jeg da. Det er vel litt opp og ned om brudepar ønsker denne skikken tror jeg. tror du de ville likt det? Da ville jeg hvertfall driti i om det er vanlig eller ei. Jeg formin del syns det hadde vært moror om mine venner og familie gjorde det. Men nå liker jeg litt sånne morsomme tradisjoner
Brudeberta70 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2007 Vi får vel høre hva brudgommen sier, tenker jeg
090607 Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Har dere kjøpt nygift-skilt og evt bånd og sånn på en "bryllupsside" eller satser dere på å tegne et pappskilt og sette i bakruta + evt kjøpe noen bånd i en syforretning? Hvor mye pynt på bilen?
Brudeberta70 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hun, bruden, har kjøpt et kjempefint skilt på www.bryllupsbutikken.no. De har butikk i Oslo. Og det kostet visst hele 10 kr!!! Så det skal jeg låne også! Hvordan vi skal feste det, vet jeg ikke. Men vi skal ha blikk-bokser! Endret 21. mars 2007 av Brudeberta70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå