Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en hund på 5,5 år.han er rett og slett gal på andre bikkjer,bortsett fra enkelte valper.

han var veldig sosial før og søsteren min fikk seg en dalmatiner valp like etter at jeg fikk min.de lekte sammen og det var aldri noen problemer mellom de.dems hund er død nå desverre.naboen fikk seg en hann valp og den og min lekte sammen kjempe fint.og møttes hver dag.men plutselig en dag fløy min på naboens.og han har flydd på en hund til.det har resultert i at han aldri få gå løs noe jeg synes er veldig trist.når vi er ute og ser en hund så skal han løpe å markere seg med en gang.

tror dere kanskje at dette skyldes hormoner?og tror dere kastrering kan være løsningen?jeg har hørt både at man ikke skal kastrere så sent og at det ikke spiller noen rolle.

jeg håper dere skjønner hva jeg prøver å si her selv om det er veldig usammenhengende..

Videoannonse
Annonse
Gjest Marie81
Skrevet

Går evt. an å prøve kjemisk kastrering og se om det hjelper.

Skrevet

Det beste er vel å ta kontakt med en adferdsspesialist eller en hundetrener som har holdt på en stund, og la den personen se på hunden og hvordan han oppfører seg. Komplett umulig å uttale seg og gi gode råd ut i fra den informasjonen man får på nett.

Skrevet

Jeg regner med det er andre hanner han blir mest sint på?

Det er nok ganske vanlig, men kan jo være ille for det.

Den ene hannen min er likedan - han er en engel ellers, men forvandles til et monster når han møter andre hanner. Jeg blir skikkelig flau noen ganger ..

Har hatt det problemet med en hanne før også - hvis det er noen trøst, så avtar problemet med årene ... De er verst når de er i sin "beste alder" :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...