Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
La meg gi dere et konkret eksempel, nå står det i avisen at hun ene alenemoren på svenske BB har hatt sex selv om hun sa at hun ikke skulle ha sex. Hallo???

Waco

jeg er nok litt samme type. jeg lovde at jeg skulle ta oppvasken, og så gjorde jeg det ikke. en annen gang sa jeg at jeg ikke skulle kjøpe den dyreste kjolen, og så gjorde jeg det alikevel.

andre ganger har jeg sagt at jeg skulle ta sistebussen hjem, men så gjorde jeg det ikke. andre folk jeg kjenner gjør også slike uforklarlige ting, men egentlig bør man aldri skifte mening eller ombestemme seg.

*ravna*

Skrevet

Legger meg på kne og ber om unnskyldning... Skulle ha kjørt alle over èn kam slik som du gjør - det eneste jeg kan si til mitt forsvar er at jeg er ny.. Lover å oppføre meg heretter :roll:

For å si hva jeg er uenig i , så er det faktisk måten du hele tiden prøver å få oss til å forstå at vi ikke kan måle oss med menn. Kvinner og menn kan ikke sammenlignes, vi har ulike kvaliteter noe som er årsaken til at vi utfyller hverandre så godt som vi i hvertfall mange tilfeller gjør. At kvinne-idrett ikke kommer opp mot det herrene presterer er bare for dumt. Menn og kvinner har forskjellig fysikk, og takk og lov for det må jeg få si..., så det sier seg selv at de ikke skulle konkurrere i samme klasse. Dette betyr imidlertid ikke at kvinne-idrett ikke er likeverdig med herre-idrett! Helt utrolig at du får deg til å si dette. Det var alt for i dag :lol:

Skrevet
Jeg bare lufter noen tanker jeg... tenker høyt... dere må ikke bli så fatale...
Vet du forresten hva fatal betyr?

Jeg setter herved en lang og rød strek, for dette blir for dumt!!! Håper andre følger opp.

-------------------------------------------------------------------------------

Gjest Anonymous
Skrevet

thø. waco er en av de få med en viss sans for humor her inne (håper du kommer i form snart?)

synd at han så skjelden svarer på mine innlegg.

han er kanskje ikke så fatal?

*ravna*

Gjest sexysadie
Skrevet

Men mye av d han skriver er ganske fatalistisk..

Skrevet
Men mye av d han skriver er ganske fatalistisk..

:enig:

Gjest Lizbet
Skrevet

Var det utviklingslæren, hvovidt jenter er billige eller hvorfor vi sier vi skal gjøre en ting og gjør en annen som var cluet her???

Mistet tråden et sted på veien og orket ikke nøste meg tilbake.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...