Gå til innhold

Forbikjøring (til Sverige)

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Wooops, fikk telefon fra kjøreskolen i ettermiddag- skal på forbikjøring torsdag. Skal kjøre fra Hamar til Charlottenberg (ca 2t kjøring en vei).

Totalt kom denne dagen til å vare fra kl 0800-1500. Vi er to som skal kjøre...

Noen som har hatt forbikjøring i det siste og kan gi meg en indikasjon på pris for denne dagen?

Glemte å spørre kjørelæreren og sitter her nå med full panikk for at jeg plutselig ikke skal ha nok penger...

Endret av prestekrage
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gikk på kjøreskolen hadde vi forbikjøring og langkjøring i ett, opg det var inkludert i en pakkepris som også inneholdt mørkekjøring, glattkjøring og noen introduskjonstimer.

Ellers tror jeg prisene varierer fra kjøreskole til kjøreskole, kanskje kjøreskolen din har en nettside hvor du kan sjekke prisen?

Skrevet

På nettsiden til den kjøreskolen jeg brukte står det at de tar 5500 for landeveiskjøring/forbikjøring, og det er inkludert teorien.

Skrevet
Totalt kom denne dagen til å vare fra kl 0800-1500. Vi er to som skal kjøre...

Lenge siden jeg tok førerkortet, men dette er i utgangspunktet 7 timer delt på to elever. Altså 3,5 timer, hva timesprisen er veit jeg ikke.

Skrevet
Lenge siden jeg tok førerkortet, men dette er i utgangspunktet 7 timer delt på to elever. Altså 3,5 timer, hva timesprisen er veit jeg ikke.

Dette tror jeg ikke stemmer...de pleier vanligvis ha en fastpris på langkjøring. og denne kan ikke sammenlignes med timespris, den er langt høyere.

Skrevet
På nettsiden til den kjøreskolen jeg brukte står det at de tar 5500 for landeveiskjøring/forbikjøring, og det er inkludert teorien.

Jeg tror jeg også betalte 5500 for landeveiskjøring, men prisene kan variere mye fra kjøreskole til kjøreskole. Jeg ville ha kontaktet kjøreskolen og spurt. Lykke til! :)

Gjest Minimi
Skrevet

Jeg tror jeg betalte rundt 2500-3000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...