tingeling Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hva slags champagne eller musserende skal dere servere til velkomstdrink og hvordan klarte dere å orientere dere i jungelen? Tingeling
Frey Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Vi vurderer mimosa (musserende blandet med appelsinjuice) eller winecooler (vin eller musserende blandet med sprite) som alternativ. Både av prishensyn (hvis det ikke skal blandes vil jeg ha ordentlig sjampis fordi det er mye bedre, men også dyrere..) og fordi gjestene ikke skal drikke seg på en snurr mens vi fotograferes
Floja Felíz Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Vi skal ha en som heter martini asti toso (eller noe slikt... ). Smaker som martini asti (NAM!), men koster det halve. Spaaaaare spare spare!
Mies Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg tilhører den delen av bryllupsgjestene som synes martini asti smaker som det det er, hvitvin med kullsyre og sukker. Da drikker jeg heller vann.... Har ikke tatt ut muserende enda, regner med å hente noen råd på polet, og kjøpe noen flasker og kalle inn litt ulike folk til smakekveld av vin :D
Nordlandspia Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå