Kayli Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har svært ømfintlig hud i ansiktet, og reagerer ofte på parfymerte kremer. I det siste har jeg brukt kremer jeg har kjøpt på apotek, både dag- og nattkrem av merket Cliniderm. Problemet er at jeg ikke føler at disse kremene er helt riktige, og trenger derfor å prøve noe nytt. Huden min er, som sagt, sensitiv. De første rynkene har begynt å dukke opp , og jeg har tendenser til fet t-sone. Har ellers egentlig alltid hatt "ren" hud, og er lite plaget av sorte prikker eller kviser. Har du et hett tips til en krem for en på noen-og-tredve som helst ikke koster skjorta? (Falt en gang for fristelsen til å kjøpe Chanel-produkter for over 1000 kr, og endte opp med å gi bort alt sammen pga hudreaksjon...)
minemor Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Du må kanskje vurdere MD Formulations.. Dyr, men fantastisk. Fåes i hudpleiesalonger, og få hudpleieren til å se på deg først - og gi deg tips:=)
Luzi Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 har hørt at noen MD kremer er svært sterke for huden? har ei veninne som fikk store røde "hull" der kvisene var, og ble generelt veldig sår i huden. Det er nok veldig individuelt, men ta en snakk med hudpleieren så kan du få noen prøver:)
Gjest Deception Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Til ømfintlig hud uten store problemer, vil nok MD være som å skyte spurv med kanoner. Jeg vil da heller foreslå at du får testet ut enten Skin Smoothing Cream eller Active Moist fra Dermalogica. Den første kan muligens være litt for rik nå når det blir varmere i lufta, men du må nesten prøve hva som passer best.
MBelucci Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg henger meg pA dermalogica.Md kan kanskje bli for sterke for din hud. Stikk innom en hudpleier som forer dette merket,og gir deg rAd.Eller sjekk face mapping pa www.dermalogica.com Skin smooting cream og active moist er kanksje bra for deg.
Rexina Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Da anbefaler jeg Aloe dag/nattkrem fra Body Shop. Uten parfyme, parabener eller noe sånn. Egner seg til veldig sensitiv hud.
Gjest LizT Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Lumene sine kremer er suverene, og heller ikke så alt for dyre. Den som heter noe med sensitive + er fenomenal. Men vet ikke av så mange som selger det desverre. Det er vel i hovedsak parfymerier i alle fall. Lykke til
Antoinette Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Når man har skikkelige problemer med huden så begynner man hos hudpleier. Bedre å få skikkelig hjelp med en gang fremfor måneder med prøvong og feiling. Ikke er det dyrere heller.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har også sensitiv hud, og Skin smoothing cream er helt super til meg!
Luzi Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 skriver under på at skin smoothing kremen er veldig god, og jeg har brukt den i en måned nå. (eneste minus er at jeg blir veldig blank i huden av den, men om jeg tar den på lenge før jeg skal ut eller før jeg legger meg så blir den mindre blank etterhvert)
Kayli Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. mars 2007 Tusen takk for anbefalingene! Jeg skal til hudpleier 2. april, så da får jeg høre hva hun sier. Uansett tar jeg gjerne imot flere tips!
lillesky Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Da anbefaler jeg Aloe dag/nattkrem fra Body Shop. Uten parfyme, parabener eller noe sånn. Egner seg til veldig sensitiv hud. ← Jeg bruker den, men synes ikke den gir nok fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå