Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Mine indre kjønnslepper spriker noe Om da ser jeg direkte inn i åpningen på en måte.. Jeg føler jo selv at jeg da er for vid, men vet ikke om det er "normalt"??
Saeria Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Det er like normalt som alt annet. Det har ingenting å gjøre med om en er vid inni eller ikke. Hva er i grunnen for vid? Skjeden har jo en fin tendens til å gi rom til det som trenger rom, og så lukke seg mer etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Åpningen min består av "skrukker" som er åpent inn.
Psyduck Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Jeg synes dette bare høres normalt (og fint) ut...
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Nei så klart det ikke er det i seg selv som tilsier om man er vid eller ikke...men allikevel.. Jeg har ikke studert så veldig mange andre jenters underliv for å si det sånn så det var kjekt å få flere synspunkter Og så spesiell takk til siste mannlige gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå