Gjest Madam Felle Skrevet 21. mars 2007 #61 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ser du ingen forskjell på at man blir eldre med verdighet, og å aktivt gå inn for å legge på seg ved å putte i seg snop? Hva er det egentlig som er greit å si til deg av kritikk? Det må da være mye bedre å få vite det før det har gått så langt at man bare ønsker å avslutte hele greia.. Det å slite med å beholde vekta betyr ikke annet enn at man putter inn mer enn man forbrenner, og om man "sliter" med å holde vekta, er vel ikke sjokkis og brus den optimale løsningen? Det er en forsvinnende minoritet som "sliter" pga stoffskifte. De aller aller fleste "sliter" pga dårlig kosthold og for lite bevegelse. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321989 ← Det er ikke greit å kritisere kroppen min, for jeg har levd med en slik person allerede. Spiller ingen rolle hvordan det blir sagt, for jeg mener selv at det er min egen sak å eventuelt gjøre noe med det. Jeg trenger ikke høre at jeg har lagt på meg, for det klarer jeg fint å se selv. Jeg er ikke "blind". Går det for langt, så går det for langt. Da må han leve med sitt valg, og jeg leve med mitt. Jeg ville respektert hans avgjørelse, på lik linje som han hadde respektert at jeg ikke vil bli kritisert for hvordan jeg ser ut. Jeg kommer aldri til å forandre meg for en mann igjen, for det er ikke verdt det. Jeg er den jeg er, og selvfølgelig forandrer man seg jo eldre man blir, men det er da min egen forandring. Jeg forandrer ikke meg selv, bare fordi en mann mener jeg skla det. Da er det faktisk bedre å leve alene, for tro det eller ei, det går bra det også. Nå har jeg heldigvis en mann som er ganskelig lik meg der, så jeg har vært flink med valg av partner. Endret 21. mars 2007 av Madam Felle Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4396857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. mars 2007 #62 Del Skrevet 21. mars 2007 Sier meg veldig enig i alt Madam Felle sier her, man må ta sine valg og ta konsekvensen av det selv, og det som mange tydeligvis velger å overse: du kan bare gjøre noe med din egen situasjon ← Jeg forstår at man kan ha preferanser i utgangspunktet, jeg ville feks ikke begynt å date en mann jeg visste var en som helst ikke trente, som spiste veldig usunt og som ikke hadde særlig aktiviteter i hverdagen sin. Hadde jeg likt ham før jeg fant ut dette, så hadde det vært meg som måtte ta ett valg: finne meg i en partner som har en annen livsstil en meg, endre meg selv eller droppe ut av forholdet. Det ville aldri fallt emg inn å bedt en jeg var glad i om å slutte å spise snop fordi jeg var redd jeg ikke kom til å tenne på hans fysiske utseende om han la på seg... Jeg kunne nok bekymret meg for helsen hans, om det ble ille, og det kunne jeg nok også snakket med ham om, KUN på ett helsemessig plan. men valget må alltid være kroppens innehavers, det ALLTID en selv som bestemmer over egen kropp og helse. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4396947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 21. mars 2007 #63 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg er den jeg er, og selvfølgelig forandrer man seg jo eldre man blir, men det er da min egen forandring. Jeg forandrer ikke meg selv, bare fordi en mann mener jeg skla det. Da er det faktisk bedre å leve alene, for tro det eller ei, det går bra det også. ← Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker frem det at man endrer seg når man blir eldre. Jeg snakker om å ete seg feit på noen få år. Kan det sies klarere enn det? Jeg er helt med på det å endre seg for mye, har vært i samme situasjon sjøl, men om man er normalt slank når man møtes, og blir overvektig etter en stund, er jo det også en endring som man ikke kan ta høyde for når man blir et par. Mener du i fullt alvor at om din mann hadde lagt på seg til langt over sunn/idealvekt, hadde du likevel tent på ham og kroppen hans. Nå er du glad i å vri litt på det man sier, så før du gjør det: Selvsagt er det psykiske samspillet det viktigste, ikke tvil om det. Jeg må connecte mentalt med noen for å tenne på dem. Men å si at det visuelle ikke er av betydning i det hele tatt? Er det virkelig sånn for deg? Hvordan er du i forhold til deg selv? Ønsker du å ta litt vare på kroppen din, for å ta deg bedre ut for din kjære? Liker du tanken på at han ser på deg og tenker at han har fått i både pose og sekk. Fin OG smart? Eller bryr du deg ikke om hvordan du ser ut, fordi "han er glad i deg uansett"? Jeg liker tanken om at min kjæreste synes at jeg er en trygghet og stabilitet i hennes liv, en sjelsfrende, en hun kan snakke med om det meste, OG at hun liker å se meg ta av skjorta, fordi jeg ikke har ligget og inhalert cola og smågodt torsdag fredag lørdag de siste ti årene. Selvsagt er jeg ikke 19 lenger jeg heller, men det er forskjell på å bli eldre og å forfalle.... Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mars 2007 #64 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, man må trå forsiktig.. Men samtidig skal man jo faktisk like å se på kjæresten sin? Og om man ser at det går gærne veien, blir vel det å ikke gjøre noe med det også feil. Om man er sammen med noen man ikke synes er attraktiv fordi man er redd for å såre dem, på ein måda? ← Selv om DU er opptatt av at hun går ned / er forsiktig av utseende messige årsaker, er det ikke det du trenger å fomidle til henne. Det vil bare såre. Fokuser på det helsemessige. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #65 Del Skrevet 21. mars 2007 Hadde kjæresten min nektet meg å spise sjokolade så hadde jeg klikka! Det har vel ikke han noe med? Jeg nekter ikke han å røyke liksom... Liker det ikke, men det er hans valg! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. mars 2007 #66 Del Skrevet 21. mars 2007 Mener du i fullt alvor at om din mann hadde lagt på seg til langt over sunn/idealvekt, hadde du likevel tent på ham og kroppen hans. ← for min del går det ihvertfall udmerket godt an å tenne på en man er glad i selv om ikke han har en kropp man synes er ursexy. Har bodd sammen med en som hadde motsatt "problem", han var tynn som en stengel, likbleik og ikke akkurat det mest sexy mannebeinet jeg har sett, men HAN tente meg, selv om altså ikke kroppen hans gjorde det. hvem han var, hva han gjorde med meg, hvordan han førte seg etc etc. Derfor tror jeg faktisk også at jeg hadde kunnet tent på en jeg syntes var sexy (som kjærste) selv om vedkommende ble overvektig. og dersom kjærsten til TS er på grensen til å bli sykelig overvektig, så synes jeg det blir noe annet, det var ikke slik jeg oppfattet ham.. og at hun KAN BLI det.. ja, det KAN alle bli. Det KAN hende hun endrer livsstil når HUN når en vekt hun synes er for høy også, selv om den kan finne på å ligge over kjærstens krav. man kan fint ha noen kg for mye uten å være sykelig overvektig. og hadde det virket som det var helsa hennes han var bekymret for, så hadde det jo vært en ting, men det er jo helt klart hennes utseende han er redd for, ikke hvorvidt hun ødelegger egen helse. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #67 Del Skrevet 21. mars 2007 Selv om DU er opptatt av at hun går ned / er forsiktig av utseende messige årsaker, er det ikke det du trenger å fomidle til henne. Det vil bare såre. Fokuser på det helsemessige. ← Det helsemessige har ofte ikke samme utslag, tror jeg. Og det er da ingen grunn til å bli såret om man understreker at man sier fra fordi man faktisk bryr seg? Man forlater henne jo ikke, man ønsker at hun tar tak i seg selv. Alle stiller krav til partneren sin, det kommer man ikke unna. Hadde kjæresten min nektet meg å spise sjokolade så hadde jeg klikka! Det har vel ikke han noe med? Jeg nekter ikke han å røyke liksom... Liker det ikke, men det er hans valg! ← Og det er ingen forskjell mellom å spise litt mindre sjokolade og røre på seg, og å slutte fullstendig? Joda, det er det. Og det er mye bedre å kose seg meg noe godt når man føler at man kan stappe i seg med god samvittighet, fordi man har kvittet seg med tilsvarende mengde med kalorier på en økt. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 21. mars 2007 #68 Del Skrevet 21. mars 2007 for min del går det ihvertfall udmerket godt an å tenne på en man er glad i selv om ikke han har en kropp man synes er ursexy. Har bodd sammen med en som hadde motsatt "problem", han var tynn som en stengel, likbleik og ikke akkurat det mest sexy mannebeinet jeg har sett, men HAN tente meg, selv om altså ikke kroppen hans gjorde det. hvem han var, hva han gjorde med meg, hvordan han førte seg etc etc. Derfor tror jeg faktisk også at jeg hadde kunnet tent på en jeg syntes var sexy (som kjærste) selv om vedkommende ble overvektig. og dersom kjærsten til TS er på grensen til å bli sykelig overvektig, så synes jeg det blir noe annet, det var ikke slik jeg oppfattet ham.. og at hun KAN BLI det.. ja, det KAN alle bli. Det KAN hende hun endrer livsstil når HUN når en vekt hun synes er for høy også, selv om den kan finne på å ligge over kjærstens krav. man kan fint ha noen kg for mye uten å være sykelig overvektig. og hadde det virket som det var helsa hennes han var bekymret for, så hadde det jo vært en ting, men det er jo helt klart hennes utseende han er redd for, ikke hvorvidt hun ødelegger egen helse. ← Det blir jo fryktelig teoretisk om man sier at man tror man kunne... Jeg tror ikke du hadde tent på stor mage som hang over beltespenna etc. Jeg kan også så at en tynn mann kan være "hot" på et vis, men en stor mann, som peser etter en trapp, og ikke klarer å bevege seg ordentlig, tror jeg rett og slett ingen (bortsett fra fett-fetisjister) tenner på. Jeg har litt bakgrunn for mine uttalelser også, jeg har gått ned 30 kilo selv, og ser jo at blikk fra det motsatte kjønn har endret seg en del.. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mars 2007 #69 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker frem det at man endrer seg når man blir eldre. Jeg snakker om å ete seg feit på noen få år. Kan det sies klarere enn det? Hva du anser som "feit", er kanskje ikke det samme som jeg anser som "feit". Jeg bruker faktisk aldri ordet feit på noen, men velger heller å bruke ord som frodig, litt overvektig osv, for feit er et utrolig negativt ladet ord. Jeg er helt med på det å endre seg for mye, har vært i samme situasjon sjøl, men om man er normalt slank når man møtes, og blir overvektig etter en stund, er jo det også en endring som man ikke kan ta høyde for når man blir et par. Mener du i fullt alvor at om din mann hadde lagt på seg til langt over sunn/idealvekt, hadde du likevel tent på ham og kroppen hans. Nå er du glad i å vri litt på det man sier, så før du gjør det: Selvsagt er det psykiske samspillet det viktigste, ikke tvil om det. Jeg må connecte mentalt med noen for å tenne på dem. Men å si at det visuelle ikke er av betydning i det hele tatt? Er det virkelig sånn for deg? . Min mann har lagt på seg ca 30 kg siden vi møttes, og jeg tenner faktisk mer på han i dag enn da vi møttes. Dette fordi jeg er mer knyttet til han i dag, enn jeg var da vi møttes. Han tenner meg rett og slett på en annen måte i dag, enn han gjorde da vi møttes. Så for min del, er ikke det visuelle viktig lengre. Hvordan er du i forhold til deg selv? Ønsker du å ta litt vare på kroppen din, for å ta deg bedre ut for din kjære? Liker du tanken på at han ser på deg og tenker at han har fått i både pose og sekk. Fin OG smart? Eller bryr du deg ikke om hvordan du ser ut, fordi "han er glad i deg uansett"? Jeg ønsker å ta vare på kroppen min, for min egen del. Selvfølgelig liker jeg at han ser på meg og liker det han ser, og det vet jeg han gjør. Men det er ikke hovedgrunnen til at jeg skal ta vare på meg selv, for han skal mene jeg er flott på grunn av hele meg. Og han skal se på meg med stolthet, på grunn av hele meg. For å si det slik. Det varmer mer når han ser på meg med virkelig lyst i øynene, når jeg går i "slafsete" joggebukser og alt for stor genser, enn når jeg er har pyntet meg. Jeg liker tanken om at min kjæreste synes at jeg er en trygghet og stabilitet i hennes liv, en sjelsfrende, en hun kan snakke med om det meste, OG at hun liker å se meg ta av skjorta, fordi jeg ikke har ligget og inhalert cola og smågodt torsdag fredag lørdag de siste ti årene. Selvsagt er jeg ikke 19 lenger jeg heller, men det er forskjell på å bli eldre og å forfalle.... ← Min mann kan spise og drikke det han vil, foruten masse alkohol da, men jeg vil fortsatt like å se på han og tenke at jeg er heldig som har funnet denne fantastiske mannen. Endret 21. mars 2007 av Madam Felle Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. mars 2007 #70 Del Skrevet 21. mars 2007 Det blir jo fryktelig teoretisk om man sier at man tror man kunne... Jeg tror ikke du hadde tent på stor mage som hang over beltespenna etc. Jeg kan også så at en tynn mann kan være "hot" på et vis, men en stor mann, som peser etter en trapp, og ikke klarer å bevege seg ordentlig, tror jeg rett og slett ingen (bortsett fra fett-fetisjister) tenner på. Jeg har litt bakgrunn for mine uttalelser også, jeg har gått ned 30 kilo selv, og ser jo at blikk fra det motsatte kjønn har endret seg en del.. ← jeg HAR hatt en partner som hadde stor mage, disset gjorde den til og med, så det at jeg kan tenne på en mann med noen kg for mye er ikke teoretisk, det som er teoretisk er da at jeg tror jeg OGSÅ kan tenne på en jeg er glad i dersom han går fra slank til større. men klart jeg synes det er finere dersom det er litt hold i det, hadde ikke hatt noe problemer med en "stor" mann dersom han var "fast", altså at ihvertfall ikke alt disset. man trenger faktisk ikke ha noen fettfetisj bare fordi man kan tenne på en person som har flere kg en hva som er "ønskelig", igjen, det kan faktisk være slik at man tenner på mannen, selv om kroppen altså ikke er det mest sexy man har sett. personlig synes jeg "for tynn" er mindre sexy en "for stor", men har altså likevel fint tent på en mann som var "for tynn", pga den han var som person. sier ikke at ikke utseendet er viktig, men at det kan oppveies av personlighet. Jeg har mine preferanser, det tilsier ikke at jeg slår hånden av en jeg finner super, bare fordi han ikke passer alle mine preferanser. Preferanse er ett ønske, ikke ett krav, i mine øyne. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #71 Del Skrevet 21. mars 2007 sier ikke at ikke utseendet er viktig, men at det kan oppveies av personlighet. Jeg har mine preferanser, det tilsier ikke at jeg slår hånden av en jeg finner super, bare fordi han ikke passer alle mine preferanser. Preferanse er ett ønske, ikke ett krav, i mine øyne. ← Hehe, du er alltid så politisk korrekt at jeg lurer på om du er ironisk, eller om du bare har en tulleprofil. Personlig er jeg redd for de damene som tvert de har klart å fange en mann, begynner på tidenes etegilde og legger på seg 20-30 kilo. Sånt er tilnærmet bedrageri. Det må da være lov til å stille visse krav til partneren, til og med de politisk korrekte menneskene må da være enige i det? Fedme og lignende går jo ikke ut over bare den personen det gjelder, men også familien til vedkommende. Det fører til kortere levealder, man orker mindre osv., og man blir i mange tilfeller mindre attraktiv. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. mars 2007 #72 Del Skrevet 21. mars 2007 Hehe, du er alltid så politisk korrekt at jeg lurer på om du er ironisk, eller om du bare har en tulleprofil. Personlig er jeg redd for de damene som tvert de har klart å fange en mann, begynner på tidenes etegilde og legger på seg 20-30 kilo. Sånt er tilnærmet bedrageri. Det må da være lov til å stille visse krav til partneren, til og med de politisk korrekte menneskene må da være enige i det? Fedme og lignende går jo ikke ut over bare den personen det gjelder, men også familien til vedkommende. Det fører til kortere levealder, man orker mindre osv., og man blir i mange tilfeller mindre attraktiv. ← om du hadde lest hva jeg skrev også, og ikke bare det politisk korrekte, så hadde du sett at jeg har sagt veldig klart at alle par preferanser. Jeg har f.eks ønsker om at en partner skal være aktiv, opptatt av kosthold, være sunn, akkurat som TS ønsker. Det jeg sier er at jeg selv opplever at personlighet kan oppveie disse ønskene, og at jeg da fint kunne tent på en med godt flere kg en da jeg ble sammen med ham. at du oppfatter profilen min som en tulleprofil fordi jeg alltid er så politisk korrekt, vel, tro hva du vil, du leser bare det du vil, så jeg kan ikke endre det synet uansett. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #73 Del Skrevet 21. mars 2007 for noen er bøttevis med snop og brus fy fy, mens andre setter ned foten ved overdrevent bruk av alkohol. begge deler usunne for kropp og sjel. å synes det ene er ok mens det andre er fy, er inkonsekvent og transynt. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4397693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mars 2007 #74 Del Skrevet 21. mars 2007 for noen er bøttevis med snop og brus fy fy, mens andre setter ned foten ved overdrevent bruk av alkohol. begge deler usunne for kropp og sjel. å synes det ene er ok mens det andre er fy, er inkonsekvent og transynt. ← Nja, det er en viss forskjell da. Mange forandrer feks personlighet når man drikker masse, og kan derfor bli en svært ubehagelig person. Jeg har ikke vært borti noen som feks har lettere for å være utro fordi de spise en sjokolade for mye, men det finnes faktisk folk som er utro i fylla fordi grensene for man gjør viskes ut. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4398676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mars 2007 #75 Del Skrevet 21. mars 2007 Hehe, du er alltid så politisk korrekt at jeg lurer på om du er ironisk, eller om du bare har en tulleprofil. Personlig er jeg redd for de damene som tvert de har klart å fange en mann, begynner på tidenes etegilde og legger på seg 20-30 kilo. Sånt er tilnærmet bedrageri. Det må da være lov til å stille visse krav til partneren, til og med de politisk korrekte menneskene må da være enige i det? Fedme og lignende går jo ikke ut over bare den personen det gjelder, men også familien til vedkommende. Det fører til kortere levealder, man orker mindre osv., og man blir i mange tilfeller mindre attraktiv. ← Gjelder dette bare om dama legger ut eller? Hva om typen legger seg ut da? Eller er det bare dama som kan gjøre det? Nei, ærlig talt. Det er stor forskjell på dødelig fedme og overvekt. OG slik du skriver virker det som om du sier dama er feit bare hun legger på seg noen kilo. Og ja, du har rett, det må være lov å stille visse krav til partneren, derfor må man kunne stille krav om at den andre fortsetter å være glad i en selv om man legger på seg litt. Slutter du da å være glad i personen er det kun utseende du var sammen med og ikke personen. Min kjære har lagt på seg litt. Jeg håper ikke han legger på seg mer, men jeg har da ikke sluttet å være glad i han, ærlig talt! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4398693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #76 Del Skrevet 21. mars 2007 Nja, det er en viss forskjell da. Mange forandrer feks personlighet når man drikker masse, og kan derfor bli en svært ubehagelig person. Jeg har ikke vært borti noen som feks har lettere for å være utro fordi de spise en sjokolade for mye, men det finnes faktisk folk som er utro i fylla fordi grensene for man gjør viskes ut. ← kan ikke se på de individuelle reaksjonene. mange blir glad, generøst og hyggelig med alkohol, og andre føler seg sikkert på topp når de får spist snop. felles er at begge ødelegger helsa og forkrøpler forbrukeren. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4398858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #77 Del Skrevet 21. mars 2007 Gjelder dette bare om dama legger ut eller? Hva om typen legger seg ut da? Eller er det bare dama som kan gjøre det? Nei, ærlig talt. Det er stor forskjell på dødelig fedme og overvekt. OG slik du skriver virker det som om du sier dama er feit bare hun legger på seg noen kilo. Og ja, du har rett, det må være lov å stille visse krav til partneren, derfor må man kunne stille krav om at den andre fortsetter å være glad i en selv om man legger på seg litt. Slutter du da å være glad i personen er det kun utseende du var sammen med og ikke personen. Min kjære har lagt på seg litt. Jeg håper ikke han legger på seg mer, men jeg har da ikke sluttet å være glad i han, ærlig talt! ← enig. men med masse snop og 1,5 liter!!!!! brus hver dag???!!!! hvorfor er det ingen som forstår at dette går åt helvete, men velger å angripe ts og bagatelisere det hele??? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4398880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 21. mars 2007 #78 Del Skrevet 21. mars 2007 Oj til og med touchy her inne. Ordet hval var bare å sette det på spissen. Før eller siden så må en rekne med at kvinnen legger på seg i forbindelse med fødsel og alderdom etc. Men poenget mitt var at jeg liker å gå tur etc, når hun puster og peser som en ..... etter kort tid, så blir det litt vanskelig. Å dumpe henne hadde vært enkelt, hvis jeg ikke var glad i henne. Å dumpe noen er jo siste utvei, når alle andre veier er prøvd. Jeg gir ikke dama opp enda. Vel jeg har hatt mine runder på kammerset med holdninger til trening og kosthold, men tror jeg har kommet frem til noe som fungerer. Jeg kan ikke stille krav til henne hvis jeg ikke kan stille strengere krav til meg selv. Litt integritet må jeg jo ha. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4398952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.v.b.s Skrevet 21. mars 2007 #79 Del Skrevet 21. mars 2007 Si til henne at det er usunt å putte i seg alle de tomme kaloriene, som dessuten bare gir rask energi en kort stund og at vi deretter blir raskt sugen på noe mere å spise.Mye bedre å frotse i frukt(druer,ananas,mango,klementin,jordbær,melon ol.) Det gir masse energi,naturlig sukker,smaker godt,inneholder bl.a. vann,fiber og vitaminer. Ha ferdig et stort fruktfat og sett på bordet før hun kommer,og husk at et fruktfat er mere innbydene og lettere å plukke av om du skjærer frukten i biter,fjerner evt.skall,stener ol.(det er ikke like fristene å måtte spise et helt eple) Når det gjelder brusen,hvorfor ikke kjøpe inn vann m kullsyre og smak,det er et stort utvalg av dette i butikkene idag og faktisk mye som er godt. Og noe som vil få henne til å smelte er å si til henne at du ønsker at dere skal venne dere til et sunt kosthold som dere kan videreføre til deres fremtidige barn(siden du nevnte dette i åpningsinnlegget ditt), og være gode rollemodeller for dem,vær samtidig rask å si at du elsker henne;) Og du,det kan være at hun trøstespiser,kanskje hun har problemer med noe? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4399119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mars 2007 #80 Del Skrevet 21. mars 2007 enig. men med masse snop og 1,5 liter!!!!! brus hver dag???!!!! hvorfor er det ingen som forstår at dette går åt helvete, men velger å angripe ts og bagatelisere det hele??? ← Hvem har snakket om masse snop hver dag? TS skriver at hun spiser sjokolade, emn han sier IKKE noe om masse snop. Hva om hun spiser en liten melkesjokolade, eller er det helt utenkelig? Og å drikke 1 1/2 l lettbrus, er faktisk ikke så farlig som folk vil ha det til. Det er IKKE sukker i det, og de fleste går faktisk ikke opp i vekt på grunn av lettbrus. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/258582-dama-spiser-sjokolade-og-drikker-brus-hver-dag/page/4/#findComment-4399138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå