Gå til innhold

Hva er dine favorittdeler

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg har veldig fine øyevipper.. lange og mørke (så jeg trenger ikkje mascara..)

Misunnelig! Det er utrolig fint.

:sminkedokke:

Tenkte jeg skulle prøve extensions jeg.. :sjenert:

Gjest Talula
Skrevet

Tja, er egentlig ganske fornøyd med ansiktet, halsen, skuldrene, midjen og magen..

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg kom på nå! Den mørke ringen rundt iris på øyet. Skjønner noen hvilken jeg mener? Jeg har alltid synes det er så fint med lys øyenfarge med mørk ring runst, så la jeg merke til at jeg har det selv. Jeg drukner i mine egne stjernetjern hver gang jeg går forbi speilet altså!

Skrevet

:) Nå føler jeg (stort sett) at jeg er ganske fornøyd med meg selv :sjenert:

Men det kan man jo ikke si da, uten å bli sett på som innbilsk. Men det har faktisk ikke noe med det å gjøre.

I oppveksten var jeg tynn som en strek - og fikk jo hele tiden "havlspydige" komentarer over det. Jeg gikk på ernæringspulver og prøvde alt - men jeg er en TYNN person.

Jeg "misunte" jenter som hadde former.

Da jeg "runda" 20 år - forandret jeg meg litt - og fikk veldig mange positive bemerkninger ang kroppen min. Men med dårlig selvtillitt - var det ikke mye jeg trodde var sant, nei.

Etter 3 barnefødsler - har jeg fått høre at jeg ser enda bedre ut. Jeg har fått kvinnelige former, jeg også. (selvom jeg fortsatt er veldig tynn)

Jeg har faktisk fin rumpe og pupper.

Nå misunner jeg ikke de jentene som tidlig hadde former. De (aller fleste) ser nå ut som gamle "kjærringer". Og jeg trives med å høre at jeg ser 10 år yngre ut enn aldreren tilsier. :sjenert:

Derfor vil jeg nå si at jeg er ganske fornøyd. (Det har vel også noe med å godta seg selv - som den man er) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...