Gjest Frøken Titt Skrevet 26. mars 2007 #42 Skrevet 26. mars 2007 Rumpa, puppene, midjen og beina. Og ansiktet.
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. mars 2007 #43 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Flere her som er fornøyde med rumpene sine (og det er bra, siden mange virker så kritiske til denne delen av kroppen sin), men jeg skjønner ikke helt hvordan dere vet hvordan rumpe dere har. Det må være den kroppsdelen jeg har minst forhold til, siden jeg ikke ser den så godt. Innbiller meg at den har passe størrelse, men vanskelig å si egentlig. Kom forøvrig på at jeg også er fornøyd med midjen og korsryggen. Vi burde være flinkere til dette. Man trenger ikke å se ut som en modell for å si at man er fornøyd. Selv om jeg føler at man som jente nærmest skal ha dårlig samvittighet om man er fornøyd med kroppen sin. Endret 26. mars 2007 av Frk Åberg
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. mars 2007 #44 Skrevet 27. mars 2007 Flere her som er fornøyde med rumpene sine (og det er bra, siden mange virker så kritiske til denne delen av kroppen sin), men jeg skjønner ikke helt hvordan dere vet hvordan rumpe dere har. Det må være den kroppsdelen jeg har minst forhold til, siden jeg ikke ser den så godt. Innbiller meg at den har passe størrelse, men vanskelig å si egentlig. ← Jeg har flere bilder av den. Så jeg har sett den. hehe
MzS Skrevet 27. mars 2007 #46 Skrevet 27. mars 2007 Føttene! Passe små og slanke, og fine, rette tær og tånegler. Underarmene, passe slanke og muskuløse. Håret, helt naturlig lys blond farge og fall Ansiktet (bortsett fra nesa), mest fornøyd med øyne, lepper og kinnben Høyden - syns egentlig 1.70 er helt perfekt Ellers er jeg dessverre stadig litt på krigsstien mot resten av kroppen min Men - den fungerer hvertfall som den skal da, sterk og muskuløs og frisk! Får fokusere på det positive her nå...
Lillemor Gull Skrevet 29. mars 2007 #47 Skrevet 29. mars 2007 Flere her som er fornøyde med rumpene sine (og det er bra, siden mange virker så kritiske til denne delen av kroppen sin), men jeg skjønner ikke helt hvordan dere vet hvordan rumpe dere har. Det må være den kroppsdelen jeg har minst forhold til, siden jeg ikke ser den så godt. Innbiller meg at den har passe størrelse, men vanskelig å si egentlig. ← Joda, jeg har grei peiling på hvordan rumpa mi tar seg ut, både fra bilder og litt kikking i speil (bruker man to speil er det stort sett greit å se hvordan man ser ut bakfra). Den kommer likevel ikke på min liste, da jeg mener den er litt i flateste laget. Men helt grei er den.
Gjest Pet Skrevet 29. mars 2007 #48 Skrevet 29. mars 2007 Flere her som er fornøyde med rumpene sine (og det er bra, siden mange virker så kritiske til denne delen av kroppen sin), men jeg skjønner ikke helt hvordan dere vet hvordan rumpe dere har. Det må være den kroppsdelen jeg har minst forhold til, siden jeg ikke ser den så godt. Innbiller meg at den har passe størrelse, men vanskelig å si egentlig. ← Jeg har blitt fortalt av både menn og kvinner at jeg har veldig fin rumpe og vet at jeg har blitt omtalt som "Hun med den fine rumpa". Og så ser jeg det jo i speilet selv at den har en fin fasong.
universa Skrevet 29. mars 2007 #49 Skrevet 29. mars 2007 trener litt mer enn gjennomsnittet.. så lårene mine er jeg veldig fornøyd med... nakken min (den er lang og fin) og rumpa....ellers så liker jeg resten av kroppen min også.. ... og så må jeg ikke glemme de perfekte øyenbrynene mine
Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2007 #50 Skrevet 6. april 2007 Noen dager er jeg fornøyd med hele meg, men noen hater jeg det meste. Merkelig hvordan et speilbilde kan orandre seg så mye fra dag til da. Men halsen min er jeg fornøyd med alltid. (tror jeg er nok litt for kritisk til meg selv) Flere her som er fornøyde med rumpene sine (og det er bra, siden mange virker så kritiske til denne delen av kroppen sin), men jeg skjønner ikke helt hvordan dere vet hvordan rumpe dere har. Det må være den kroppsdelen jeg har minst forhold til, siden jeg ikke ser den så godt. Innbiller meg at den har passe størrelse, men vanskelig å si egentlig. speil.
såpedispenser Skrevet 6. april 2007 #51 Skrevet 6. april 2007 Håret mitt, magen min og armene. Ansiktet også til en viss grad.
Gjest Luci Skrevet 6. april 2007 #52 Skrevet 6. april 2007 Tenker ikke så mye over det jeg er fornøyd med. Bare alt de som kunne vert bedre det blir fokusert på. Fornøyd med håret, øynene, nesa, leppene, puppene, ryggen og høyden.
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 #53 Skrevet 6. april 2007 Rompa, hendene, tykkelsen på kroppen min. Egentlig fornøyd med veldig mye.
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. april 2007 #54 Skrevet 6. april 2007 speil. ← Hm, har ikke drevet med slik nøye studering av kroppen min siden jeg var 14. Men skjønner at det er noe jeg burde begynne med.
honey21 Skrevet 6. april 2007 #55 Skrevet 6. april 2007 Tærne, neglene, ørene, tennene og ryggen min. Er ikke så fornøyd med resten...
Gjest Tweek Skrevet 6. april 2007 #56 Skrevet 6. april 2007 Jeg liker ryggen, høyden min og armene. Bena mine er pinglete men greit nok, og rompa er grei nok bare hvis man ikke ser den sammen med beinene
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #57 Skrevet 7. april 2007 Jeg liker ørene, føttene, leppene, tennene, høyden og musa ( ). Resten kunne sikkert vært fjongere, men skit au, det er slik jeg er!
siebaeo Skrevet 8. april 2007 #58 Skrevet 8. april 2007 Jeg har blitt fortalt av både menn og kvinner at jeg har veldig fin rumpe og vet at jeg har blitt omtalt som "Hun med den fine rumpa". Og så ser jeg det jo i speilet selv at den har en fin fasong. ← Samme her! Så den er jeg ganske stolt av.. Ellers er jeg fornøyd med at jeg har en nett figur og smalt liv. Puppene er fine (men kunne vært litegrann større). Fornøyd med ansiktet og ryggen. Og armene. De er slanke men får definerte muskler så jeg ikke ser så pinglete ut. Bra tråd! Hyggelig at det er lov å si at man er litt fornøyd en gang i mellom!
mamma_mia Skrevet 9. april 2007 #59 Skrevet 9. april 2007 Tja skal vi se.. Er ganske fornøyd med ansiktet, håret mitt, armene, leggene, høyden og puppene er ikke så verst.. Før var jeg mest fornøyd med magen min, men det var før jeg fikk barn..
Gjest Jane Doe Skrevet 9. april 2007 #60 Skrevet 9. april 2007 Mens jeg har lest innleggene til alle dere andre har jeg prøvd å tenke på hva jeg er fornøyd med.. men jeg klarer ikkje si meg spesielt fornøyd med noe.. Kan si noe negativt om hver eneste del av kroppen min.. men så skal det være sagt at jeg er overvektig og sikkert hadde blitt litt mer fornøyd hvis jeg klarte å ta av meg 20-25 kg.. Men hvis jeg absolutt skal si noe, så syns jeg at lyset inne på badet gjør at jeg ser litt grei ut i ansiktet av og til (når jeg ikkje har briller på og dermed ser meg selv litt mer uklart) og jeg har veldig fine øyevipper.. lange og mørke (så jeg trenger ikkje mascara..) og har fått høre av andre at jeg har fine øyne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå