Dalila Skrevet 21. mars 2007 #21 Skrevet 21. mars 2007 Hun er tett i nøtta. Samme om det er regissert eller ei. Hvis du med hensikt fremstår som så utrolig dum, så blir du ikke tatt seriøst senere uansett. På tv2 fredag ga hun intrykk av at hun kom til å gi ut mer seriøs musikk senere. Lykke til. Og var dette beviset på at hun kan synge??? Hun klarte å hvese frem noen strofer, men den helt store stemmen hørte jeg ikke. Mer luft enn stemme i den sangen. Jeg er ikke overbevist.
Rosenrød Skrevet 21. mars 2007 #22 Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor kommer jeg bare inn på en eller annen sportsvideo???? Vil se!
Gjest Tweek Skrevet 21. mars 2007 #23 Skrevet 21. mars 2007 videoen ligger lengere nede nå, du må bare lete i "arkivet" i vgtv
breece Skrevet 22. mars 2007 #24 Skrevet 22. mars 2007 En venn av meg kjørte denne jenta hjem, etter at hun hadde vært en overraskelse i et utdrikningslag. For å si det på den måten; hun spiller ikke dum, hun er visst så dum. Han var helt sjokkert over hvor blåst det gikk ann å være!
fuerza Skrevet 23. mars 2007 #26 Skrevet 23. mars 2007 Det skremmer meg at det tilsynelatende går an å være så blond.
Trampe Skrevet 23. mars 2007 #27 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Linken sendte meg til en fyr på gorillasafari. Edit - lette litt rundt der inne og fant en. Hjelpe meg, sier jeg bare. Endret 23. mars 2007 av ¤Trampe¤
Gjest lurven Skrevet 23. mars 2007 #28 Skrevet 23. mars 2007 Mhm, kjempeoppegående: Forbilde Innsendt av: Movl, 19/03 - 2007 kl. 11:48 Hvem er ditt forbilde- intellektuelt sett?" Det må være Anette Young i Big Brother. Hun er fra samme området hvor jeg er fra og hun har sikkert lest flere bøker enn jeg. Jeg har bare lest fem: Jenna Jameson biografien, Pamela-biografien, Jordan-biografien og en bok om fettforbrenning. NEI, da har jeg bare lest fire. Hilsen Lene Alexandra ← det var nok ironi
Gjest Leiababe Skrevet 23. mars 2007 #29 Skrevet 23. mars 2007 Nekter å tro noe annet enn at dette bare er en gimmick greie. Sier ikke at dama er astrofysiker eller noe sånt, men så tett går det rett og slett ikke an å være uten at det er med vilje. Gjør forsåvidt ikke saken noe bedre da.. Kjente jeg ble helt satt ut av å se på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå