Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

:overrasket:

Er hun sånn, eller tuller hun bare?

All den fnisinga :riste:

Skrevet

FANTASTISK :hoho: Eg måtte jo se innslaget, tilogmed tenåringen i huset ristet på hodet!

Skrevet

Hmm....får meg til å tenke på barne-tv, når barn blir intervjuet.

Skrevet
Skifter hun aldri topp?

haha tenkte jeg og på.

Lurer på om hun virkelig har så lite mellom ørene eller om hun spøkte. :ironi:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Også er VG faktisk stolte av å kunne si at den mest viste videoen de har er Mira Craigs rumperisting :klappe:

Avogtil tror jeg verden har gått av hengslene for lengst.

Gjest beekeeper
Skrevet

Hvorfor min VGtvspiller ikke funke?? :grine:

Gjest DyneTryne
Skrevet

For å skjerme deg fra elendigheten. Takk din lykkestjerne!

Skrevet
Også er VG faktisk stolte av å kunne si at den mest viste videoen de har er Mira Craigs rumperisting :klappe:

Hehe det har den (desverre mener jeg) gjort for lenge siden ja. Men må si jeg ble litt oppgitt av at VG var stolte over det, og ikke minst at Lene var stolt av at hun hadde funnet ut at en alt for liten BH kunne gjøre at puppene ristet av seg selv :klaske::riste:

Skrevet

Nå har jeg sett henne flere ganger på tv, trodde først hun overdrev men hun er jo sånn! Fnisehue.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg hadde bare lyst til å slå meg selv i hodet!

Fnisingen og usikkerheten. Hun er så ufattelig dum og hun så jo helt idiotisk ut der hun stod som en 2 åring og hoppet for å få puppene til å riste.

Skrevet

Stakkars jente. Hun bør beskyttes mot seg selv :forvirret:

Skrevet

Enig i at det intervjuet der er helt håpløst.. men hvis man leser det "tett på nett"-intervjuet som var i går, så synes jeg hun virka litt mer oppegående. En ganske selvironisk tone gjennom hele.

Vet ikke helt hva jeg skal tro egentlig - prøver vel bare å overbevise meg selv om at hun ikke kan være SÅ bimbo som hun gir seg ut for å være... :ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Mhm, kjempeoppegående:

Forbilde

Innsendt av: Movl, 19/03 - 2007 kl. 11:48

Hvem er ditt forbilde- intellektuelt sett?"

Det må være Anette Young i Big Brother. Hun er fra samme området hvor jeg er fra og hun har sikkert lest flere bøker enn jeg. Jeg har bare lest fem: Jenna Jameson biografien, Pamela-biografien, Jordan-biografien og en bok om fettforbrenning. NEI, da har jeg bare lest fire.

Hilsen Lene Alexandra

Skrevet

Og blant annet det innlegget der var noe jeg tok for å være selvironisk...

Men som sagt; kanskje det bare er meg som prøver å tilegge henne gode egenskaper fordi jeg håper hun ikke kan være så dum...

Gjest Tessmira
Skrevet
Mhm, kjempeoppegående:

Forbilde

Innsendt av: Movl, 19/03 - 2007 kl. 11:48

Hvem er ditt forbilde- intellektuelt sett?"

Det må være Anette Young i Big Brother. Hun er fra samme området hvor jeg er fra og hun har sikkert lest flere bøker enn jeg. Jeg har bare lest fem: Jenna Jameson biografien, Pamela-biografien, Jordan-biografien og en bok om fettforbrenning. NEI, da har jeg bare lest fire.

Hilsen Lene Alexandra

har ikke noe annet å si enn: :hoho:

Gjest -eline-
Skrevet

Hun spiller nok litt mer på "dum&deilig"-stempelet enn hva som er sant... Ikke at hun er den skarpeste kniven i skuffa, men har fått høre fra sikre kilder at enkelte ting som hun har uttalt faktisk er regissert. (dog, hvor smart er du når du sier ja til å spille skikkeligskikkelig dum?)

...det mest skremmende med hele greia er at de har fått platekontrakt i 15 land ved å bare sende et pressebilde av damen og tittelen på låta! :overrasket: ...verden er gal! (...tror Christer Falck has proved his point: verden vil ha søppel)

Skrevet
Jeg hadde bare lyst til å slå meg selv i hodet!

Fnisingen og usikkerheten. Hun er så ufattelig dum og hun så jo helt idiotisk ut der hun stod som en 2 åring og hoppet for å få puppene til å riste.

Enig :ler:

Gjest Talula
Skrevet
Hmm....får meg til å tenke på barne-tv, når barn blir intervjuet.

:enig_anim:

:overrasket: Det reagerte jeg også på. Tror verden, ihvertfall visse aviser, har vært av hengslene lenge..

Hun spiller nok litt mer på "dum&deilig"-stempelet enn hva som er sant... Ikke at hun er den skarpeste kniven i skuffa, men har fått høre fra sikre kilder at enkelte ting som hun har uttalt faktisk er regissert. (dog, hvor smart er du når du sier ja til å spille skikkeligskikkelig dum?)size]

Det har jeg også hørt. Men selv om det bare er et image, så er det jo slik hun kommer til å bli oppfattet også. Hva hvis hun er lei av dette om 10 år og vil gjøre noe mer seriøst, og alle tror hun er en dum bimbo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...