Gå til innhold

Ødelegger mannen!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner ødelegger mannen!De forventer full behandling i timesvis,og at mannen skal holde og holde igjen i det uendelige!De ødelegger for de stakkars ung guttene som kommer fort!Så de får prestasjonsangst og ereksjonssvikt!Imeget ung aLDER.Nei nå må damer slutte å legge press på mennene.Dere ødelegger jo mennene så de begynner å trene på å holde igjen,med start og stopp teknikken.Til slutt så blir de utholdene og så blir det et stort problem for da klarer de jo ikke å komme på vanlig måte!!Men er blitt så vant til å holde igjen,at det igjen blir et problem.Herregud la mannen være sånn han er.Jeg er ei dame som liker at menn spruter fort og ofte,men alle mennene er jo fuckt opp av kvinner som vil holde på i timesvis!De stopper midt i samleie og ødelegger for min orgasme.Bare for at de skal holde lenge.Er så drittlei av det!!Kvinner og forventningene fra den har ødelagt mannen!

Måtte bare få ut litt frustrasjon her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja uff og uff. ALLE menn har det sånn. Og ALLE menn gjør ikke det samme med kvinner.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Du får finne deg en sen debutant, som ikke har blitt oppdratt enda.

Skrevet

Halloo!!! Fortell mannen at du vil ha det slik da.

Vi kan jo ikke behandle alle på samme måte som eksen og tro at den nye partneren er fornøyd med det.

Vi er forskjellige individer, med forskjellige ønsker og behov :)

Gjest Gjest
Skrevet
Halloo!!! Fortell mannen at du vil ha det slik da.

Vi kan jo ikke behandle alle på samme måte som eksen og tro at den nye partneren er fornøyd med det.

Vi er forskjellige individer, med forskjellige ønsker og behov  :)

synes behovet for kvinner er gått vel langt..

Gjest Gjest
Skrevet
Kvinner ødelegger mannen!De forventer full behandling i timesvis,og at mannen skal holde og holde igjen i det uendelige!De ødelegger for de stakkars ung guttene som kommer fort!Så de får prestasjonsangst og ereksjonssvikt!Imeget ung aLDER.Nei nå må damer slutte å legge press på mennene.Dere ødelegger jo mennene så de begynner å trene på å holde igjen,med start og stopp teknikken.Til slutt så blir de utholdene og så blir det et stort problem for da klarer de jo ikke å komme på vanlig måte!!Men er blitt så vant til å holde igjen,at det igjen blir et problem.Herregud la mannen være sånn han er.Jeg er ei dame som liker at menn spruter fort og ofte,men alle mennene er jo fuckt opp av kvinner som vil holde på i timesvis!De stopper midt i samleie og ødelegger for min orgasme.Bare for at de skal holde lenge.Er så drittlei av det!!Kvinner og forventningene fra den har ødelagt mannen!

Måtte bare få ut litt frustrasjon her!

Takk for at du skrev dette! Har tenkte akkurat det samme selv mange ganger. Dessverre mye sant i det!

Gjest Miss Guided
Skrevet

Sorry, jeg bare må :ler:

Når det gjelder meg selv så kommer det helt an på dagsformen om jeg liker at han kommer fort eller ikke. Og hvis jeg ikke er fornøyd, skal jeg klage til den forrige dama hans da som har "ødelagt" han så han ikke passer mitt seksualliv?

Nei, dere få lære opp hverandre og gjøre det begge liker. Noen ganger blir det mest som han liker og noen ganger blir det mest som jeg liker og så har vi det vi begge to liker innimellom. Kommer helt an på dagsformen, men det er moro å lære hverandre opp.

Gjest glamourgirl
Skrevet
synes behovet for kvinner er gått vel langt..

... er behovet for kvinner større nå enn det var før? Hvorfor er jeg singel da? *funderer*

Skrevet
... er behovet for kvinner større nå enn det var før? Hvorfor er jeg singel da? *funderer*

Kanskje fordi du er en pike? :klø:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Tror det er dere som ødelegger oss, jeg klarer ikke gå ordentlig før 2 dager etterpå. Homser altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...