MBelucci Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 enda et problem...huff Jeg bruker sjelden kajal/eyeliner over Oyet.Pga nAr jeg bruker,smitter den av liksom,sAnn at jeg fAr automatisk en Gra Oyenskygge....daaa!! Jeg bruker chanel sin faste kajal Noen tips til hvilke kajal jeg kan bruker over? Whatever,bryr meg ikke om pris!Bare den er lenge holdbar/vannfast evt.
MBelucci Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2007 Hmm... Dette er ett kjent problem... De fleste kajaler jeg har brukt blir som regel jeg bruker id bare minerals foundation.Og deretter kajal.Funker ikke.
Colargol Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler Det er ikke lov å drive reklame for eget foretak Mvh. Colargol -moderator
Gjest LizT Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 hmmm... hvorfor ikke prøve en annen kajal enn mineral??? kanskje det fungerer bedre=)
venus* Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Chanels kajaler fungerte ikke for meg. Da er Clarins vannfaste kajal bedre, men det er rom for forbedringer der også..
Gjest Deception Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Clarins vannfaste sitter bra, men har dårlig konsistens, synes jeg. Den kajalen jeg synes sitter best, er IsaDoras Inliner, men jeg er usikker på om den fortsatt finnes. Ellers er YSL og Chanel Crayon Khôl (ikke den vanlige, men den som er for våtkanten) OK, men også disse smitter litt. Har du prøvd å legge litt pudder som underlag? Det fikserer sminken og får den til å sitte bedre.
MBelucci Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 [quote=Deception,20.03.2007 (08:39) Chanel Crayon Khôl Clarins ja.Har aldri provd sminke derfra faktisk. Chanel crayon khol,det er denne jeg bruker nu,og den er skikkelig blOt i konsistensen.Den fra Isadora skal jeg lOpe og sjekke i dag pA disse jalla,jalla parfymeriene som er her.... Hvis den er bra i konsistensen og holder leeeenge,sA hvorfor ikke.. Thanks:)
Gjest Deception Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Som jeg sa: det er mulig at IsaDora sin er borte fra markedet. Det så nesten sånn ut på meg sist jeg sjekket. Men de hadde fått en skrublyant i stedet, så den er nok også verdt forsøket. Inlineren har nydelig, myk konsistens, men sitter bra (til motsetning fra Lancome). Hvis du får tak i Revlon, finnes det en skrustift fra Colorstay-serien, også. Den burde også OK.
Rexina Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har Loncome kohl, og liker ikke den så godt over øynene, for den fader litt ut i løpet av dagen og gir ikke helt det resultatet jeg ville hatt. Bruker derfor liquid liner. Men jeg skal følge ivrig med her
Gjest LizT Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Prøv denne siden. Der finner dere det meste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå