Timia Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Det er krise her da yndlingsbamsen til en liten gutt på 1 å har forsvunnet. Han er veldig knyttet til den og får ikke sove uten. Den er dypt savnet. Bamsen ble kjøpt på HM i 2005. Noen som har sett flere slik? Jeg observerte en på en HM butikk rett før jul, men jeg tenkte aldri på å kjøpe flere da. Her er et bilde: http://kloden.no/UploadImage/download.php?...b999a72d7287a06 http://kloden.no/UploadImage/download.php?...698ea15d622f983
Flugelhorn Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Mener jeg har sett den i butikken for ikke så lenge siden.... Både den og den mørkebrune
knudz3n Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ajaj å miste bamsen er ikke bra.. jeg mener å ha sett slike, eller lignende på en Brio butikk...
Guro Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Vet du, vi har to slike bamser. Den ene er mørk - den har jeg funnet. Mener ganske bestemt at den andre er lys, men den ligger nok på rommet til snuppa, som sover akkurat nå. Skal sjekke i morgen. Hvis du ikke får tak i den noe sted, skal jeg sørge for at du får vår. Vet hvor fælt det kan være for barn å miste yndlingsbamsen sin.
Wildy Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Oj, oj...å miste bamsen er ikke bra! Vi har hatt vår porsjon av frenetiske leteaksjoner etter yndlingskosedyret, heldigvis har det løst seg tilslutt! Lykke til i jakten etter bamse!
Timia Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tusen takk for alle svar! Nå ser det ut som det muligens ordner seg. En annen gutt som hadde to av denne bamsen ville gjerne gi bort ene. Det er litt vanskelig å forklare en etteåring hvorfor den kjæreste tingen han eier er borte. Han fikk låne en som lignet, men det oppdaget han med en gang... Endret 19. mars 2007 av Timia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå