Gjest Meep Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 http://www.bt.no/lokalt/sf/article349814.ece
Lilol Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Hehe det var litt morsomt på en måte, men synd at maskinen ble ødelagt da. Jeg har faktisk selv merket at jeg har gitt fra meg en del støt i d siste, men har da ikke tenkt på at grunnen kunne være mine crocs Kanskje jeg skal teste dette ut hehe
Drua Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har ikke mer problemer med støt når jeg bruker Crocs enn med de gamle Spotec'ene, heller tvert i mot. Mange ting som skaper statisk elektrisitet uansett, for eksempel mistenker jeg arbeidstøy i polyesterblandinger.
Cata Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Den effekten kjente jeg med (au!) en gang, ja. Jeg har rett og slett ikke våget bruke mine crocs innendørs hjemme. Jeg sitter mye ved PC'n og da jeg kjente hvor mye statisk elektrisitet som samlet seg så våget jeg ikke komme i nærheten av den med croc'ene på. Det gnistret mellom meg og metallrammen i PC-bordet. Nå i kveld hørte jeg det sprakte da jeg kom inn etter en tur ut med søpla, og det bare fordi jeg satte skoene fra meg på gulvet . Synd i grunnen, for jeg kunne godt tenkt meg å bruke slippersvarianten inne.
Gjest Mayamor Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Har ikke merket noe til støt i mine deilige crocs... Takk og lov!
Wildy Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Synes det har blitt mindre elektrisk rundt meg etter at jeg begynte å bruke Crocs inne. Men kanskje det bare betyr at de gamle inneskoene var verre?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Da jeg jobbet på sykehus fikk jeg støt i ett kjør. Mye av tingene man tar i der er jo det litt statisk elektrisitet i. Tenker da spes på sengetøy og andre ting på skyllerommet. Men kanskje det har noe med arbeidsklærene man gikk i også. Jeg fikk ihvertfall støt i ett kjør, uansett hvilke sko jeg hadde på meg på jobb, så jeg har ikke så mye tro på at det er crogsene. Jeg har jo en liten anelse om at en del synes crogsene er dyre og det har blitt litt kjøpepress. Har ihvertfall hørt sykepleier venninner som har nevnt det...
gizmoo Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Hvem er det som vil ha Crocs uansett? Hadde ikke tatt de på meg om jeg ble tvunget engang... De som har så dårlig smak fortjener kanskje et støt for å våkne litt
Gjest baby-E Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Hvem er det som vil ha Crocs uansett? Hadde ikke tatt de på meg om jeg ble tvunget engang... De som har så dårlig smak fortjener kanskje et støt for å våkne litt ← noen ganger kommer komfort først vettu. Når du skal løpe rundt i gangene i 8 timer, er det godt å ha behagelige sko på beina.
gizmoo Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Kan ikke skjønne at de er behagelige heller jeg.... ser ikke sånn ut. Finnes mange andre typer helsesko eller joggesko som jeg heller ville brukt.
Gjest baby-E Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 Kan ikke skjønne at de er behagelige heller jeg.... ser ikke sånn ut. ← Nettopp. Du har ikke prøvd de. De er kjempe gode, og lette
Gjest nimbus Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke mer problemer med støt når jeg bruker Crocs enn med de gamle Spotec'ene, heller tvert i mot. Mange ting som skaper statisk elektrisitet uansett, for eksempel mistenker jeg arbeidstøy i polyesterblandinger. ← Tror også det er det fryktelige arbeidstøyet, og sikkert sengetøyet. Knitrer og spaker hver gang man retter på en dyne... grøss... Da jeg jobbet på sykehus fikk jeg støt i ett kjør. Mye av tingene man tar i der er jo det litt statisk elektrisitet i. Tenker da spes på sengetøy og andre ting på skyllerommet. Men kanskje det har noe med arbeidsklærene man gikk i også. Jeg fikk ihvertfall støt i ett kjør, uansett hvilke sko jeg hadde på meg på jobb, så jeg har ikke så mye tro på at det er crogsene. Jeg har jo en liten anelse om at en del synes crogsene er dyre og det har blitt litt kjøpepress. Har ihvertfall hørt sykepleier venninner som har nevnt det... ← Hva? Crocs er vel de billigeste skoene jeg ser rundt på sykehusene! Ellers går det jo stort sett i ecco sandaler, eller MBT, og de er jo mange ganger dyrere en crocs...
Tristessa Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 Ikke bare er de dritstygge, de er destruktive også. Jippi!
Amanlis Skrevet 21. mars 2007 #15 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke Crocs selv, men jeg ville prøve å legge dem i vann med skyllemiddel i. Skyllemiddel virker jo antistatisk, så kanskje det hjelper.
lillesky Skrevet 21. mars 2007 #16 Skrevet 21. mars 2007 Kan ikke skjønne at de er behagelige heller jeg.... ser ikke sånn ut. ← Trodde ikke jeg heller. Men de er utrolig deilig å ha på! Jeg vurderte nesten å sove med dem... Fordi de er så gode å ha på. Jeg vurderte å ha dem på sykehuset, men hvis jeg skal få støt hver dag, så tror jeg Crocsene mine skal få bli hjemme...
Gjest Miss_alexandria Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Tror også det er det fryktelige arbeidstøyet, og sikkert sengetøyet. Knitrer og spaker hver gang man retter på en dyne... grøss... Hva? Crocs er vel de billigeste skoene jeg ser rundt på sykehusene! Ellers går det jo stort sett i ecco sandaler, eller MBT, og de er jo mange ganger dyrere en crocs... ← Ikke vet jeg. Har bare fått hørt det av venninnene mine som jobber på sykehus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå