mamma_mia Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Har ikke gjort dette før, så aner ikke hvordan jeg skal gå frem..
Mirabella83 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Mitt tips vil være å bestille så fort du vet hvem du vil ha til å levere tjenesten... Ring dem og spør om det er greit at du booker med en gang. Hvis du er ute i veldig god tid kan du kanskje avbestille hvis du skulle finne en annen "leverandør"som du heller vil bruke.
Nemmera Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det spørs jo hvor i landet du skal ha bryllupet også da. vi bestilte nesten 1 år i forveien vi, fordi det ikke er så mye å velge i der vi skal gifte oss, og da blir det rift om det beste Hvilket vi har sikret oss Endret 20. mars 2007 av Nemmera
Mies Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Her gjelder det samme som for alt annet, noen datoer og noen levrandører er mer populære enn andre. Fotograf kan man godt booke et år i forveien, eller en mnd før. Frisører har jeg inntryk av at det ikke er vanlig å booke fullt så tidlig som et år før, men veit du hvem du vil ha og gifter deg sankthans så bestil så snart som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå